לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שלומית שוורץ

שלומית שוורץ

שלומית שוורץ

יועצת חינוכית

יועצת חינוכית מאומתת
מספר רישיון: 24015

פסיכותרפיסטית ומנחת הורים אדלריאנית, מקבלת מטופלים בקליניקה בירושלים.  פסיכותרפיסטית אדלריאנית, בוגרת התכנית התלת שנתית ללימודי פסיכותרפיה במכון אדלר, מדריכת הורית, בוגרת לימודי הדרכת הורים במכון אדלר... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל שלומית שוורץ

אודות שלומית שוורץ

פסיכותרפיסטית ומנחת הורים אדלריאנית, מקבלת מטופלים בקליניקה בירושלים. 

פסיכותרפיסטית אדלריאנית, בוגרת התכנית התלת שנתית ללימודי פסיכותרפיה במכון אדלר, מדריכת הורית, בוגרת לימודי הדרכת הורים במכון אדלר ויועצת חינוכית ,בוגרת לימודי יעוץ חינוכי M.A מאוניברסיטת  בר אילן ולימודי יייעוץ ארגוני (תעודה. אוניברסיטת בר אילן).

היעוד המקצועי שלי הוא לאפשר לאנשים לחיות מתוך מודעות ובחירה, להגדיל את תחושת המשמעות, התרומה והסיפוק במעגלי החיים: המשפחה, העבודה והחברה. 

הפסיכותרפיה האינדיבידואלית שפיתח אלפרד אדלר, מדגישה את הכוח היצירתי, חופש הבחירה ואת מרכזיותם של היחסים ותחושת השייכות על הרווחה הנפשית של הפרט.

זו גישה טיפולית המושתתת על ערכים של פסיכולוגיה הומניסטית, חיובית ומערכתית חברתית.

בתהליך הטיפולי אני שואפת להרחיב את המודעות להנחות היסוד של האדם על עצמו, על הסביבה ועל מערכות היחסים שלו, לאפשר התבוננות וחקירה מחודשת לגביהן ולהגדיל את תחושת ההשפעה והאחריות שלו על חייו. 

חושש מטיפול?

לעיתים מטופלים חשים חשש מטיפול, יש שחוששים מהחשיפה או מהסמכות, יש שחוששים "לפתוח פצעים".

חששות אלה מובנים ואמיתיים. חשובה לי מאד העבודה המשותפת וההדגשה שהפרשנויות והתובנות בטיפול הן הצעה או אפשרות ולא קביעה מוגמרת. האדם עצמו הוא המומחה לחייו. חלק חשוב מהתהליך הטיפולי הוא עידוד והדגשת הכוחות. 

הטיפול מוזל עבור סטודנטים. למי שאינם סטודנטים המחיר 260 ש"ח.

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שלומית שוורץ, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שלומית שוורץ ובאחריותו/ה.