לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
טל זנגר

טל זנגר

טל זנגר

פסיכולוגית, פסיכותרפיסטית קבוצתית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-131904

נעים מאד, שמי טל, אני פסיכולוגית, ופסיכותרפיסטית קבוצתית. קנדידטית במכון הישראלי לאנליזה קבוצתית. מטפלת במבוגרים, בקליניקה פרטית ברמת גן. מאמינה כי המרחב הטיפולי מעניק קרקע בטוחה ויציבה, לצורך מסע הטומן בחובו... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל טל זנגר

טל זנגר השיבה ל 86% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות טל זנגר

נעים מאד, שמי טל, אני פסיכולוגית, ופסיכותרפיסטית קבוצתית. קנדידטית במכון הישראלי לאנליזה קבוצתית. מטפלת במבוגרים, בקליניקה פרטית ברמת גן. מאמינה כי המרחב הטיפולי מעניק קרקע בטוחה ויציבה, לצורך מסע הטומן בחובו לא רק הזדמנות לריפוי נפשי אלא גם תעוזה ''לחלום'' את עצמנו...

*בימים אלו אני מראיינת לקראת טיפול קבוצתי ארוך טווח ומעמיק שאפתח בתחילת 2024 (ינואר-פברואר). מדובר על קבוצה אינטימית (7-8 משתתפות.ים) בגילאי 20-65 בימי ראשון בשעות הערב ברמת גן. לפרטים נוספים צרו קשר*

עובדת בקליניקה פרטית, וכפסיכולוגית בשירות בתי הסוהר- שם מטפלת פרטנית וקבוצתית, ועורכת אבחונים פסיכודיאגנוסטיים.
בעלת ניסיון עשיר בעבודה עם מתמודדים עם הפרעות אישיות וקשיים בין אישיים, ובעבודה עם פוסט טראומה מורכבת ופגיעה מינית. 
עובדת עם מגוון סוגים של מצוקות נפשיות, כגון קשיים בתחום הבין-אישי והפרעות אישיות, זוגיות, דפוסי אישיות, קשיים בויסות רגשי, דיכאון, חרדה, דימוי גוף ומיניות, פגיעה מינית ומיניות פגועה/פצועה, ערך עצמי ודימוי עצמי, סוגיות של זהות, תחושת תקיעות בחיים, מצבי אבל ואובדן, PTSD, ופוסט טראומה מורכבת, התמודדות עם משברי חיים (כן, גם אירועי חיים משמחים הם לפעמים משבר!). 
 

אני מגיעה עם פתיחות וסקרנות רבה לפגוש את עולמם הפנימי של מטופליי. 
בעיני, טיפול זהו "מרחב פוטנציאלי" יצירתי, נעדר שיפוטיות, בו ניתן "לשחק" עם אפשרויות, עם פנטזיות, עם משמעויות, ודרכן להגיע לאזורי נפש עמוקים. אני משתדלת לאפשר למטופליי חופש מלא להרגיש את כל מה שאותנטי עבורם באותו רגע, ולהפוך כל שעולה על דעתם לבר-דיבור. התפיסה המנחה אותי בעבודתי, היא כי מאחורי כל סימפטום נפשי, הפרעה, התנהגות, מחלה, עבירה- יש קודם כל אדם, שהוא עולם ומלואו. 
הפסיכותרפיה, היא בראש ובראשונה מפגש: בין המקצועי לאנושי, בין המציאות החיצונית לפנימית, ובין שתי נפשות - היוצרות משהו שלישי, חדש, ייחודי, המאפשר בסופו של דבר למטופלים להתמודד טוב יותר עם המצוקה הנפשית, ולהפוך להיות-יותר-הם ("לחלום את עצמך לתוך קיום", במילותיו של אוגדן). 
אני עובדת בגישה פסיכודינמית, ומשלבת אלמנטים משיטות טיפול אחרות לפי הצורך. זאת תוך הקפדה לנסות ולהתאים את הטיפול למטופל, ושמירה על שקיפות בתהליך. 
 

אקדמיה:  
תואר שני בפסיכולוגיה קלינית-שיקומית מאוניברסיטת בר אילן, בהצטיינות יתרה
תואר ראשון בפסיכולוגיה ופילוסופיה, מאוניברסיטת תל אביב
בוגרת המסלול לפסיכותרפיה קבוצתית בגישה פסיכואנליטית, ביה"ס לפסיכותרפיה- הפקולטה לרפואה, אוניברסיטת תל אביב.
בוגרת ההכשרה הדו-שנתית להכשרת מנחי קבוצות, ביה"ס לעבודה סוציאלית, אוניברסיטת תל אביב.

בוגרת קורס הכשרה לטיפול דיאלקטי התנהגותי (DBT), מכון אופק, המיועד לטיפול במתמודדים עם הפרעת אישיות גבולית ו/או קשיים בויסות רגשי. 
בוגרת קורס הכשרה לטיפול בחשיפה ממושכת (PE) המיועד לטיפול בפוסט טראומה. מרכז חוסן, פרופ' עדנה פואה וד"ר ניצה נקש. 
בוגרת השתלמות בנושא טיפול בפגיעה מינית, משרד הבריאות.
בוגרת קורס מיינדפולנס למטפלים, Minded Life. 
בוגרת הקורס לטיפול בנפגעי.ות התעללות נרקיסיסטית פסיכופתית מטעם מיזם 'עוגן'.

 

ליצירת קשר- 0545-386104

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של טל זנגר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי טל זנגר ובאחריותו/ה.