לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רני יקיר

רני יקיר

רני יקיר

עובד סוציאלי, מטפל זוגי, מטפל משפחתי

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 28366
מטפל זוגי ומשפחתי מאומת
מספר תעודת הסמכה: 2165

תחום התמחות: מטפל זוגי ומשפחתי כתובת הקליניקה: רחוב האסיף 8 פרדס חנה - כרכור נייד 0502461314 מקצוע: מטפל זוגי משפחתי ופרטני עובד סוציאלי קליני (MSW) התמחות בתחום משפחה. השכלה אקדמאית תואר ראשון בפסיכולוגיה... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל רני יקיר

אודות רני יקיר

תחום התמחות: מטפל זוגי ומשפחתי

כתובת הקליניקה: רחוב האסיף 8 פרדס חנה - כרכור

נייד 0502461314

מקצוע: מטפל זוגי משפחתי ופרטני

עובד סוציאלי קליני (MSW) התמחות בתחום משפחה.

השכלה אקדמאית

הכשרות מקצועיות

ניסיון מקצועי

עבודה בשירות הציבורי עיריית נתניה: מטפל בתחנה לטיפול משפחתי וזוגי בנתניה, מתאם הורי, מנחה קבוצות, מדריך בעבודה סוציאלית ובתיאום הורי.

ניהלתי את תחום הסיוע והתמיכה לגברים ולנערים במרכז הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית בתל אביב.

הדרך המקצועית שלי

אני מאמין כי לכל אדם, ישנם קשיים, מהמורות, וחוויות קשות במהלך חייו. יחד עם זאת, לכל אדם ישנן שמחות, הצלחות ותקווה. במפגש הטיפולי אני מזמין אותך להיכנס למסע בוא אעזור לך לאחות את הקרעים, תוך התבוננות כנה וישירה על עצמך ועל מערכות היחסים המשמעותיות שלך. התבוננות והבנת היחסים כגון זוגיות, משפחה, הורות, חברים וקריירה יכולה להוות מפתח לשיפור איכות חייך. במסע המשותף, אני מנסה להיות כמה שיותר מדוייק עבורך, להיות קשוב לצרכיך תוך התבוננות וניסיון לעשות שינוי במערכות היחסים המשמעותיות. אם מערכת היחסים הזוגית נחווית תקועה, מלחיצה, מאיימת וחונקת ההזמנה היא להתבונן על העולם האישי ועל מה שהוא מביא ליחסים וכיצד הוא משפיע ומושפע מהם. כשאת/ה פוגש/ת את בן/בת הזוג שלך בטיפול ומתאפשר לך לשמוע ולהשמיע במרחב בטוח ובאופן מדויק את מה שעל לבך, ניתן להגיע לשינוי ולשיפור משמעותי של איכות החיים.

אני עוסק בין השאר בטיפול פרטני, זוגי, משפחתי, הדרכת הורים, משברי חיים, פגיעות מיניות, זהות מינית, הגיל השלישי ודור שני לשואה.

לכל, זמן; ועת לכל-חפץ, תחת השמים. (קהלת ג',א')

אני מקפיד לקבל הדרכה מקצועית ולצאת להשתלמויות.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רני יקיר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רני יקיר ובאחריותו/ה.