לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ניצן בסקינד

ניצן בסקינד

ניצן בסקינד

עובד סוציאלי

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 34017

שמי ניצן, אני עובד סוציאלי בעל תואר שני (M.S.W), פסיכותרפיסט CBT (קוגניטיבי-התנהגותי) ומטפל בבני נוער ומבוגרים, במגוון רחב של קשיים ומשברי חיים.   השכלה תואר ראשון B.A (בהצטיינות) בפסיכולוגיה וקרימינולוגיה, אוניברסיטת... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ניצן בסקינד

אודות ניצן בסקינד

שמי ניצן, אני עובד סוציאלי בעל תואר שני (M.S.W), פסיכותרפיסט CBT (קוגניטיבי-התנהגותי) ומטפל בבני נוער ומבוגרים, במגוון רחב של קשיים ומשברי חיים.

 

השכלה

 

ניסיון מקצועי

במסגרת עבודתי צברתי לאורך השנים ניסיון משמעותי בטיפול בבני נוער ומבוגרים, במגוון רחב של תחומים: יחסים משפחתיים מורכבים, שליטה בכעסים, התמכרויות, קשיים נפשיים, חרדה, מצב רוח ירוד, פגיעה בדימוי ובביטחון העצמי, שאלות הנוגעות לגיבוש זהות, קשיי קשב וריכוז, אימפולסיביות ועוד התמודדויות חיים רבות אשר מייצרות פגיעה באיכות החיים.

אני בעל ניסיון וידע במיוחד בטיפול בגברים, בבני נוער, וכן בהתמודדויות עם התנהגויות עוברות חוק. עבדתי לאורך תקופה ממושכת כקצין מבחן לנוער, ובמסגרת זו ביצעתי הליכי אינטייק ואבחון, וכן הענקתי טיפולים, הן קצרי טווח וממוקדים, והן ארוכי טווח ומקיפים, לבני נוער אשר עברו על החוק, במגוון רחב במיוחד של עבירות. כמו כן, הטיפול בבני הנוער נגע להתמודדויות חיים רבות שמלוות נערים רבים, ובהן: השפעות חברתיות, פיתוח מיומנויות חברתיות, קונפליקטים משפחתיים, התמודדות עם תסכולים, לחצים ומשברי חיים. בנוסף, הנחיתי קבוצות טיפוליות לנערים, וכן ביצעתי ייעוץ והדרכות להורים.

ברשותי ניסיון שקומי וידע רב בתהליכי שיקום וטיפול בקהילה, אותו צברתי באמצעות ליווי וטיפול של מתמודדי נפש, אשר התמודדו עם קשיים נפשיים משמעותיים, חוסר אמונה ומסוגלות עצמית, אסטרטגיות התמודדות, וכן קשיי תפקוד.

כמו כן, צברתי התנסויות טיפוליות רבות נוספות, אשר כוללות, בין היתר: עבודה עם משפחות המתמודדות עם מורכבויות חיים סבוכות, אסירים משוחררים וכן נוער עולה.

 

אני מאמין

לפעמים, פתאום באמצע החיים, יכולים לעלות לנו קשיים בלי שאנחנו בכלל יודעים איך הם התחילו, לפעמים קרה לנו משהו קשה ששינה את המציאות והחיים שהכרנו עד אותו רגע, ופעמים אחרות תמיד קשה ומכביד לנו מאז שאנו זוכרים את עצמנו. כאשר אנו לא מצליחים להתמודד עם אותם קשיים בצורה מספיק טוב בכוחות עצמנו, הקושי יכול להעצים. נדמה שאנחנו מתרגלים אליו, אבל ל"הרגל" הזה, יש הרבה מאוד מחירים. הוא מכאיב לנו, משאיר אותנו בודדים, מתוסכלים, מרוחקים. הוא גורם לנו להתרחק מאחרים, ולהם להתרחק מאיתנו. הוא מציף אצלנו חרדות, מוריד את מצב הרוח, פוגע בביטחון שלנו, ומכרסם ביכולת שלנו להיות מאושרים. אותו הרגל, מראה לנו את העולם בצבעים הרבה יותר שליליים, הוא גורם לנו לפגוע באהובים שלנו, ולחוש לא מובנים. אבל, זה לא חייב להיות ככה, אפשר ליצור מציאות אחרת, שמתאימה לנו, שתאפשר לנו לצמוח.

בעיניי, אדם הבוחר להגיע לטיפול, הוא אדם עם הרבה כוחות, אומץ, ויכולת לשנות את המציאות עבור עצמו. אני מאמין שאנו מגיעים לטיפול מתוך מצוקה, שעטופה בתקווה ובכוח לאיכות חיים טובה יותר, ועם רצון לקבל מענה על צרכים בסיסיים שכל אדם זקוק להם. לפעמים הקושי, יכול להיות הזדמנות לשינוי חיובי. הוא פשוט מסמן לנו שמשהו לא עובד מספיק טוב עבורנו.

אני מאמין באנשים. ביחד, אפשר להצליח להתמודד טוב יותר מאשר לבד, להרגיש מוכלים, מובנים, ולהתבונן בצורה יותר עמוקה אל הקשיים, הפחדים, הדברים שעוצרים אותנו ומאיימים עלינו. אני מזמין אתכם לא להישאר לבד. אני מטפל אקטיבי, מכיל, מייצר מקום בטוח, ותמיד בגובה העיניים. אני מאמין בקשר הטיפולי שיכול להיווצר, ולסייע לצמוח מחדש למקום שאתם רוצים, ושמתאים עבורכם. אני אהיה שם עבורכם.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ניצן בסקינד, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ניצן בסקינד ובאחריותו/ה.