לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
בן וינשטיין

בן וינשטיין

בן וינשטיין

פסיכולוג

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-156979

הגישה הטיפולית שלי מתמקדת במקומות שאנחנו מסיטים מהם את המבט, כי הם כואבים מדי או לא נעימים, מתוך הבנה שהם גם המקומות שיכולים לקדם אותנו לחיים מלאים יותר. התעוזה להסתכל במקומות האלו ולחקור אותם, גם אם בהתחלה הם ממש... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל בן וינשטיין

אודות בן וינשטיין

הגישה הטיפולית שלי מתמקדת במקומות שאנחנו מסיטים מהם את המבט, כי הם כואבים מדי או לא נעימים, מתוך הבנה שהם גם המקומות שיכולים לקדם אותנו לחיים מלאים יותר. התעוזה להסתכל במקומות האלו ולחקור אותם, גם אם בהתחלה הם ממש בלתי-נראים, היא מהות הטיפול מבחינתי. זו גישה שמבוססת על הפילוסופיה הבודהיסטית, שאני משלב עם גישות טיפול קלאסיות יותר (טיפול דינמי, CBT). החקירה מאפשרת להבין ולצמצם פערים בין המציאות כמו שאנחנו מכירים אותה, לבין אידיאל שיש לנו בראש - פער שמוביל לרוב הפניות לטיפול. הפער יכול לצוף סביב משבר אישי (טראומה, פרידה, אבל, דכאון, פיטורין, מחלה וכו') אבל גם בלעדיו.

החקירה הזו שאני כותב עליה היא מבחינתי עבודה במשרה מלאה, שלא נפסקת כשאני יוצא מהקליניקה. הסקרנות שלי לגבי עולם הנפש, והחקירה שלו, היא כנראה התרומה העיקרית שלי כמטפל. היא באה לידי ביטוי בכל מקום, בתור בסופר, כשאני מדבר עם אדם קרוב, או בזמן תרגול מדיטציה.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של בן וינשטיין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי בן וינשטיין ובאחריותו/ה.