לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
חגית גורן יוחאי

חגית גורן יוחאי

חגית גורן יוחאי

יועצת חינוכית, מטפלת במתבגרים ומתבגרות ומדריכת הורים

יועצת חינוכית מאומתת
מספר רישיון: 23902

אודות חגית גורן יוחאי בקצרה:

נעים מאוד. אני חגית, יועצת חינוכית ומטפלת בבני ובנות נוער. יש לי קליניקה בקיבוץ מענית. אחרי שנים של עבודה בבתי ספר כיועצת חינוכית, אני יודעת בדיוק מה קורה לילדים ולילדות שלכםן שם, בביה"ס, במקום בו הםן נמצאים רוב...

פניה אל חגית גורן יוחאי

אודות חגית גורן יוחאי

נעים מאוד. אני חגית, יועצת חינוכית ומטפלת בבני ובנות נוער. יש לי קליניקה בקיבוץ מענית.

אחרי שנים של עבודה בבתי ספר כיועצת חינוכית, אני יודעת בדיוק מה קורה לילדים ולילדות שלכםן שם, בביה"ס, במקום בו הםן נמצאים רוב הזמן. אני מלווה אותםן בסיטואציות המורכבות שהם מתמודדיםות איתן ביומיום שלהם- כשהם מתביישים אבל יוצרים קשרים חברתיים או חווים דחייה, כשהן צריכות לעמוד בלחץ הלימודי, כשהם מופתעים או מתוסכלים מכל השינויים שהגוף שלהם עובר, כשהן מתרגזות על המערכת ומתוסכלות מכל הדרישות והציפיות, כשהם מתאהבים וכשהלב שלהם נשבר, כשהן מתגברות על החשש, מצביעות בכיתה ומדברות מול כולם, כשהם מצליחים לבטא את הקול האישי שלהם בפרויקט שהוא כל כולו שלהם, כשהם מפחדים לישון מחוץ לבית בטיול, כשהן מג'נגלות בין צופים, חוגים שיעורים וחברים, כשהם מגיעים אחרי בוקר קשה בבית, כשלא הצליחו לצאת מהמיטה, כשרבו, כשכעסו, כשהן צריכות להגיע בזמן, להתמיד, להתאמץ, לעמוד בכללים.  

במהלך השנים, ליוויתי נערים, נערות ואת ההורים שלהםן, בשלבים השונים שבתקופה הסוערת והמיוחדת הזו בחיים, סביב קשיים חברתיים, חרדה ופוביות, סוגיות של מגדר ומיניות, קשיים בהתארגנות ובמוטיבציה, ותהליכי גיבוש הערך העצמי.

בקליניקה שלי, אני פוגשת נערים ונערות לתהליכים בגישת הטיפול הקוגניטיבי- התנהגותי (CBT). זהו טיפול קצר- מועד, ממוקד, והתהליך הספציפי מותאם לנער או לנערה, וכולל גם עבודה ושיתוף שלכםן ההורים, ועבודה עם ביה"ס. בתהליך הזה, סביב המטרות שנגדיר ביחד, אנחנו נכיר את דפוסי החשיבה והתגובה האוטומטיים שלנו, נבין איך הם משפיעים על הרגשות שלנו, ואיך אפשר לשנות, להגמיש או לקבל אותם. אנחנו נבין איך השינוי הזה קורה בתחומי חיים נוספים, ובמערכות היחסים שלנו. 

התהליך מתחיל ביצירת קשר, שיחה ראשונה, ולאחריה מפגש היכרות, דרכם נבין שיש התאמה, חיבור ושפה משותפת לקראת היציאה לדרך. מההתחלה, אני משתפת אתכםן, ההורים, במטרות שהגדרנו ובמהלך הטיפולי, ולגמרי רואה בכם שותפים לתהליך ומעורבים. בהתאם לצורך, נפגש ונעשה שיחות טלפוניות להדרכת הורים.  

מוזמנים ומוזמנות ליצור קשר.

054-4921534

hagit.goren@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של חגית גורן יוחאי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי חגית גורן יוחאי ובאחריותו/ה.