לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רוני גולדפרב

רוני גולדפרב

רוני גולדפרב

טיפול רגשי ושיפור ביצועים

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-177447
עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 41029

שלום שמי רוני גולדפרב עו"ס קליני  M.S.W ופסיכולוג של הספורט ושיפור ביצועים, כיום אני מטפל בילדים על הספקטרום האוטיסטי בעמותת אותי לחקר האוטיזם, מדריך קבוצות להדרכות הורים, מרצה בסדנאות חוסן למשטרה וקבוצות/ארגונים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל רוני גולדפרב

אודות רוני גולדפרב

שלום שמי רוני גולדפרב עו"ס קליני  M.S.W ופסיכולוג של הספורט ושיפור ביצועים, כיום אני מטפל בילדים על הספקטרום האוטיסטי בעמותת אותי לחקר האוטיזם, מדריך קבוצות להדרכות הורים, מרצה בסדנאות חוסן למשטרה וקבוצות/ארגונים ומטפל בקליניקה פרטית בקרית אונו. בתחילת דרכי  טיפלתי במבוגרים המתמודדים עם פתולוגיות נפשיות, לאחר מכן בתפקידי קב"ן בענף הפסיכולוגיה של חיל האוויר שם סיימתי בתפקיד בכיר, במסגרת התפקיד צברתי ניסיון רב בהתערבויות במשבר וטראומה, בהדרכה, טיפולים ארוכים וקצרי טווח, הנחיה של טיפול קבוצתי דינמי ותמיכתי, פיתוח חוסן, הכנה מנטלית ושיפור ביצועים, כתבתי והנחתי הרצאות ומגוון סדנאות למגוון אוכלוסיות. אני מטפל בקליניקה פרטית בקרית אונו בשני תחומים:

1.טיפול עבור מבוגרים ומתבגרים המתמודדים עם מצבים רגשיים (חרדה, דיכאון, פוסט טראומה ועוד), משברים וקשיי הסתגלות למצבים בחיים, קשיים בקשרים בינאישיים, קשיים והכנה לקראת גיוס, משברים במסגרת הצבאית, ילדים ונוער על הספקטרום האוטיסטי, תאונות ופציעות וגם לצורך שיפור איכות החיים והרווחה האישית. אני משלב מגוון דרכי טיפול שמותאמים לצרכים ולקשיים של המטופל או מטופלת. טיפול בגישה פסיכודינמית, קוגנטיבית-התנהגותית וטיפול ממוקד טראומה.

2. בתחומים בהם נמדדים הביצועים שלנו יש מגוון רחב של אתגרים מנטליים המשפיעים עלינו באופן שונה. ספורטאים, שחקנים וכל מי שחשוב לו לשפר את הביצועים מטרתנו תהיה להגיע לכדי מימוש הפוטנציאל שלך ולשמור עליו לאורך הדרך.

אני מאמין במפגשים המתקיימים בגובה העיניים,  בפתיחות ושקיפות כחלק משמעותי מהניווט בשבילי הנפש וחשוב לי לשמוע ולהבין את הייחודיות והעומק שבך. כל אדם הוא עולם ומלואו ולכן אני משלב גישות טיפול שרכשתי לאורך השנים (טיפול דינמי, התנהגותי-קוגנטיבי, ממוקד ועוד) ומטרות הטיפול נקבעות ומותאמות למטרות שלך

 בנוסף, אני מנחה הרצאות בעלות אופי התנסותי בהן המשתתפים ומתנסים בתרגולים לשיפור היכולת המנטלית שתורמת לשיפור התפקודים באופן האישי והארגוני. ההרצאות מותאמות למאפיינים הארגון ואוכלוסיות שונות בארגון כגון - מנהלים, קבוצות וצוותים, דמויות סמכות (עובדי הוראה, מאמנים, מטפלים, הורים, מפקדים ועוד') וקבוצות ספורט. ניתן לקיים את ההרצאה למשך שעה וחצי או בסדנאות של מספר מפגשים (הבדל בין כמות התרגולים והטמעת הטכניקות בתהליך לשיפור היכולת המנטלית)

מוזמנים ליצור קשר להתייעצות לטיפול, הדרכה או להרצאה להבנת צרכי הארגון וקביעת מטרות המפגש ולשמוע פרטים נוספים להתאמה

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רוני גולדפרב, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רוני גולדפרב ובאחריותו/ה.