לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אליה אביקסיס

אליה אביקסיס

אליה אביקסיס

אליה אביקסיס,

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-152976

פסיכולוג בהתמחות שיקומית, מתמחה בטיפול נפשי\רגשי, ילדים, מתבגרים ומבוגרים. החיים מזמנים קשיים ולא תמיד יש לנו את היכולת או הידע להתמודד איתם. משברים, קושי לצאת מהמיטה ולמצוא כוח לעשות דברים שבעבר היו פשוטים, קושי... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אליה אביקסיס

אליה אביקסיס השיב ל 60% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות אליה אביקסיס

פסיכולוג בהתמחות שיקומית, מתמחה בטיפול נפשי\רגשי, ילדים, מתבגרים ומבוגרים.

החיים מזמנים קשיים ולא תמיד יש לנו את היכולת או הידע להתמודד איתם. משברים, קושי לצאת מהמיטה ולמצוא כוח לעשות דברים שבעבר היו פשוטים, קושי לשמוח, פחדים, תחושה של חוסר התאמה לסביבה שלנו, הרגשה שמשהו לא במקום, ולא ככה היינו רוצים לחיות.

לא חייבים להישאר עם זה לבד. אפשר להתמודד עם קשיים חברתיים, לשפר דימוי עצמי ולהגיע למימוש עצמי. להתמודד עם לחץ, להבין ולשפר את איכות ההתקשרות והקשר עם אנשים קרובים אלינו.

בטיפול אני מכוון להבין את האדם שפנה אלי ואת עולמו באופן אישי ומעמיק ומשתמש במגוון גישות טיפוליות בכדי לעזור להשיג ולשפר איכות חיים וצמיחה נפשית. על ידי הבנה של עצמכם וסביבתכם בצורה מעמיקה, אופטימית, מחזקת, היכולה לעורר שינוי.

אני נעזר בעולמות תוכן מגוונים - גישות דינמיות, קיומיות (אקזיסטנציאליות), קוגניטיביות-התנהגותיות. גיבוש מטרות ודרך הטיפול נעשה בשותפות עם המטופל.

ניסיון מקצועי: 

טיפול נפשי בילדים ובבני משפחותיהם אשר מתמודדים עם מחלת סוכרת אי גדילה, במחלקה האנדוקרינית בית חולים שניידר . 

טיפול נפשי במבוגרים במכון "נפש לנפש העצמה וייעוץ לקהילה" לייעוץ ושיקום נפשי, בבני ברק. אוכלוסייה חרדית. הטיפול התמקד במשברי חיים, הפרעות פסיכיאטריות, הפרעות אישיות, דיכאון וחרדה.

טיפול רגשי לילדים בבית מעבר\פנימייה - ילדים שעברו הזנחה, טראומה ושינוי משמעותי בסביבת חייהם, לקראת יציאה לאומנה או אימוץ.

מנחה קבוצה לאימון מיומנויות חברתיות למתמודדים עם 'חרדה חברתית' 

טיפול נפשי למתמודדים עם לקות ברצף האוטיסטי ובעלי מוגבלות שכלית התפתחותית במסגרת עמותת שק"ל.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אליה אביקסיס, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אליה אביקסיס ובאחריותו/ה.