לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
איתן מילר

איתן מילר

איתן מילר

מטפל באמצעות אמנויות ומדריך

חבר ביה"ת מאומת
מספר ת.ז: 00000-3987

שמי איתן גילור מילר. אני מטפל באמנות, אדריכל, מורה, ומדריך מטפלים מוסמך, ואני עומד מאחורי סטודיו שינוי דרך יצירה​. אני מטפל ביחידים ובקבוצות, בילדים ומבוגרים. אני נותן הדרכת הורים ליחידים ובקבוצות. במקביל... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל איתן מילר

איתן מילר עוסק בהדרכה מקצועית, הדרכת הורים, הנחיית קבוצות, טיפול באמצעות אמנויות, טיפול במשחק, טיפול בקבלה ומחויבות (ACT), טיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT), טיפול נפשי, טיפול פסיכו-דינאמי, טיפול פסיכולוגי, טיפול קבוצתי, ייעוץ וקשיבות (Mindfulness).

מטפל בגיל השלישי, מבוגרים, מתבגרים ונוער. בהתמודדות עם אוטיזם וליקויי תקשורת, אירועים רפואיים (טיפול, השתלה, ניתוח...), דיכאון והפרעות מצב רוח, הפרעות אישיות, הפרעות התנהגות (ילדים), הפרעות התפתחותיות, הפרעות נפש, הפרעות קשב וריכוז, הרטבה/הצטאות (ילדים), הריון ולידה, חרדה, טיפולי פוריות, אימוץ ופונדקאות, יחסי הורים-ילדים, לקויות למידה, מחלות גוף, משברי חיים (גירושים, אסון..), פוביות (פחדים), פוסט טראומה, קשיים בהתארגנות, קשיים בזוגיות וקשיים במיומניות חברתיות.

דובר אנגלית ועברית.
טיפול גיי-פרנדלי
מרצים בפסיכולוגיה, פסיכותרפיה, הורות ועוד
פנוי לקבלת מטופלים חדשים

איתן מילר חבר באיגודים המקצועיים:

אודות איתן מילר

שמי איתן גילור מילר. אני מטפל באמנות, אדריכל, מורה, ומדריך מטפלים מוסמך, ואני עומד מאחורי סטודיו שינוי דרך יצירה​.

אני מטפל ביחידים ובקבוצות, בילדים ומבוגרים. אני נותן הדרכת הורים ליחידים ובקבוצות. במקביל לעבודתי בסטודיו, אני מטפל בילדים הסובלים מקשיים נפשיים במרפאה לבריאות הנפש של קופת חולים מכבי.

 

אני מלמד מטפלים וסטודנטים, אני מדריך מטפלים באמנות והקמתי מיזם להדרכת מטפלים צעירים וסטודנטים.

 

 לאתר שלי:

https://rolig8.wixsite.com/mystudio

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של איתן מילר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי איתן מילר ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת איתן מילר

דיון: פוליטיקה, פסיכולוגיה והקשר ביניהם
איתן מילר, ליאורה סוטו
הנחת היסוד של הכותבים היא שככלל, הכשרות של פסיכותרפיסטים ופסיכותרפיסטים רבים אינם מתמקדים בנושאים פוליטיים וזכויות אדם, והם יוצרים לחץ רגשי...
מאמרים | 13/3/2023 | 1,704