לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
עירית בן ניסים

עירית בן ניסים

עירית בן ניסים

עירית בן ניסים- עובדת סוציאלית קלינית (M.S.W), פסיכותרפיסטית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 28305

עובדת סוציאלית קלינית M.S.W , פסיכותרפיסטית, מטפלת במבוגרים, ילדים ונוער בקליניקה בגבעתיים. אנשים מגיעים אלי לטיפול מסיבות מגוונות: כשהם מרגישים חרדה, דכאון, קשיים ביחסים, בעבודה, בדידות, שאלות סביב זהות, תחושות... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל עירית בן ניסים

אודות עירית בן ניסים

עובדת סוציאלית קלינית M.S.W , פסיכותרפיסטית, מטפלת במבוגרים, ילדים ונוער בקליניקה בגבעתיים.

אנשים מגיעים אלי לטיפול מסיבות מגוונות:
כשהם מרגישים חרדה, דכאון, קשיים ביחסים, בעבודה, בדידות, שאלות סביב זהות, תחושות של חוסר בטחון וערך עצמי ירוד, בעקבות אירועים משבריים וטראומטיים וכן מגוון של סיבות הגורמות סבל ומצוקה רבה אשר משפיעים על איכות החיים.אנשים מגיעים על מנת להעמיק את החוויה הנפשית ואת היכולת להבין את שמתרחש בפנים ובחוץ ובעיקר להרגיש טוב.

הורים מביאים את הילדה או הילד שלהם לטיפול אלי פעמים רבות כאשר הם מזהים מצוקה וסבל אצל ילדיהם ופונים מתוך רצון לטפל בקשיים של ילדיהם וכן בקושי של ההורים עצמם בהתמודדות זו עם ילדיהם.

זוג יגיע אלי לטיפול פעמים רבות כאשר הם אינם מצליחים לדבר ולהבין אחת את השנייה ..אחד את השנייה..או אחד את השני. וכאשר ישנם קשיים בזוגיות שיש תחושה שלא ניתן לשאת אותם יותר.

הבחירה בטיפול פסיכולוגי, נפשי היא בחירה ללכת למסע ודרך משותפת של התבוננות עצמית, על מנת להרחיב את החופש והיכולת להתמודד עם המציאות הפנימית ועם כל האתגרים שהחיים מביאים עמם.
אני מאמינה במפגש אנושי בגובה העיניים , בתהליך שבו נוצר קשר בין המטפלת למטופל/ת, בהבנה וחשיבה אודות הצורך של המטופל/ת, בעבודה וחשיבה משותפת שמתקיימים בתוך מרחב בטוח.
טיפול מתקיים לרוב ב"סטינג" של פעם בשבוע ולפי הצורך גם אף יותר.


עוד קצת עלי..
אני בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית (מספר רישיון -28305) ובוגרת בית ספר ללימודים מתקדמים של פסיכותרפיה.

יש לי ניסיון בטיפול בילדים, מתבגרים ומבוגרים (טיפול פרטני או זוגי ) המתמודדים/ות עם מגוון קשיים ואתגרים נפשיים. עובדת כיום בקליניקה פרטית במרכז גבעתיים, וכן במסגרת ציבורית אשר נותנת מענה טיפולי לילדים בגיל הרך על הספקטרום האוטיסטי, בעליי קשיים התפתחותיים. בעבר עבדתי במסגרות ציבוריות מגוונות בהן ליוויתי לאורך זמן וטיפלתי באנשים שעברו חוויות טראומטיות כגון פגיעה מינית, אנשים המתמודדים עם בעיות התמכרות, ילדים/ות נערות ונערים בסיכון וכן אנשים אשר עברו משברי חיים שונים.

העבודה והחשיפה לאנשים (הן ילדים/ות והן מבוגרים/ות) המתמודדים עם מצבי חיים מורכבים ומשברים נפשיים אפשרה לי לצבור ידע וניסיון ולהכיר לעומק מצבים נפשיים מאתגרים ולא קלים, אותם אנשים פוגשים במהלך חייהם.

השכלה אקדמאית
לימודי פסיכותרפיה בגישה פסיכואנליטית- ה.ל.פ.ב.א (המרכז ללימודי פסיכותרפיה בגישה פסיכואנליטית).

תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית (M.S.W) במגמת תזה , אוניברסיטת בר אילן.

תואר ראשון בעבודה סוציאלית , אוניברסיטת בר אילן.

תואר ראשון במדעי הרוח (פילוסופיה ומזרח אסיה) , אוניברסיטת תל אביב.

הנחיית קבוצות, היחידה ללימודי המשך והשתלמויות, אוניברסיטת תל אביב.

ניסיון מקצועי

עבודה מקצועית בקליניקה פרטית בגבעתיים וכן במסגרות ציבוריות: מרכז סיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית, מרפאה לבריאות הנפש, עמותה לילדים בסיכון (ילדים על הספקטרום האוטיסיטי), יחידה לטיפול בהתמכרויות וכן יחידה לטיפול בנערות וצעירות בסיכון במסגרת שירותי הרווחה.

פרסומים:

עבודת תזה בתחום הטראומה: חשיפה עצמית ודיסוציאציה בקרב נפגעות ונפגעי טראומה: תרומתם של דפוסי התקשרות והתערבות טיפולית

דרכי התקשרות

נייד- 054-7276642

מוזמנים ומוזמנות ליצור עימי קשר.

 

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של עירית בן ניסים, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי עירית בן ניסים ובאחריותו/ה.