לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ליאת נוימן

ליאת נוימן

ליאת נוימן

פסיכולוגית קלינית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-7419

אודות ליאת נוימן בקצרה:

פסיכולוגית קלינית מומחית, בעלת נסיון בטיפול בילדים, נוער ובוגרים (18 ומעלה). אני מציעה הן טיפולים קצרים ממוקדים בבעיה והן טיפולים ארוכים ומעמיקים.  מטפלת בקליניקה פרטית ברמת גן.  מרצה במחלקה לפסיכולוגיה...

פניה אל ליאת נוימן

אודות ליאת נוימן

פסיכולוגית קלינית מומחית, בעלת נסיון בטיפול בילדים, נוער ובוגרים (18 ומעלה). אני מציעה הן טיפולים קצרים ממוקדים בבעיה והן טיפולים ארוכים ומעמיקים. 

אני מתאימה את הטיפול לפונה. לעתים עושה שימוש בגישה ספציפית (כגון: פסיכודינמית, היפנוזה, EMDR, התמקדות, CBT) ולעתים אני משלבת, זאת בהתאם לפונה ולאופי הטיפול. אני מאמינה באינטגרציה בין העולם הפנימי (מחשבות, רגשות, חוויות, זכרונות ועוד) והעולם החיצוני (החלטות יישומיות, פעולות). ה"אני מאמין" שלי הוא כי כל אדם יכול לצמוח ממצב משברי, להתמודד ולהתגבר.

אני מזמינה אותך לשיחת הכרות בטלפון לצורך התרשמות ראשונית.

מקומות בהם רכשתי את ניסיוני בנוסף לקליניקה הפרטית: עמותת "לכל נפש", יחידה לתגובות קרב תל השומר, אלו"ט, מחלקות ומרפאת חוץ מבוגרים במרכז הרפואי אברבנאל, עמותת "בעצמי". 

מטפלת בשפות: עברית, אנגלית.

ניתן ליצור עימי קשר גם ב: liat.noiman@gmail.com , 054-5459747

 

 

 

 

 

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ליאת נוימן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ליאת נוימן ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת ליאת נוימן

ליאת נוימן
כנס ישראל השני לפסיכותרפיה עמד בסימן קלאסיקה, אתגר והתחדשות. הוא כלל מגוון הרצאות, דיונים, מושבים ותערוכת פוסטים, שעסקו בהשפעה ההדדית בין...
כתבות שטח | 18/5/2016 | 7,629 | 3 תגובות