לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
תמר מלכה

תמר מלכה

תמר מלכה

פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-82709

אודות תמר מלכה בקצרה:

תמר מלכה, פסיכולוגית קלינית מומחית תואר שני בפסיכולוגיה חינוכית וקלינית של הילד מהאוניברסיטה העברית, התמחות מרפאתית עם ילדים בתחנה לבריאות הנפש בבית שמש, התמחות אשפוזית עם מבוגרים במחלקה הפסיכיאטרית בבית החולים...

פניה אל תמר מלכה

אודות תמר מלכה

תמר מלכה, פסיכולוגית קלינית מומחית

תואר שני בפסיכולוגיה חינוכית וקלינית של הילד מהאוניברסיטה העברית, התמחות מרפאתית עם ילדים בתחנה לבריאות הנפש בבית שמש, התמחות אשפוזית עם מבוגרים במחלקה הפסיכיאטרית בבית החולים רמב"ם, ניסיון בהנחיית קבוצות טיפוליות להורים ולילדים.

כיום מטפלת בגישה פסיכו-דינאמית במבוגרים, בני נוער וילדים במסגרת בקליניקה פרטית בבנימינה ובמקביל מדריכה ומייעצת לצוותים טיפוליים בפנימיות במסגרת 'עליית הנוער'.

אני מאמינה ביכולת של הטיפול הפסיכולוגי לתמוך בתהליכי שינוי וצמיחה. מתוך קשר מיטיב ובתוך מרחב בטוח, מתאפשרת היכרות מעמיקה של האדם עם עצמו, על הקשיים, הכוחות ודרכי ההתמודדות האופייניות לו. ככל שהאדם נכון יותר להיפגש עם היבטים שונים של עצמו, מתרחבים טווחי הבחירה, החוויה, הרגש והאפשרויות שלו לפעולה.

 

לאתר האישי

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של תמר מלכה, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי תמר מלכה ובאחריותו/ה.