לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
 
יומנו של מטפל2 - הרבה כאב וקצת תקווה

יומנו של מטפל2 - הרבה כאב וקצת תקווה

ד"ר עפר גרוזברד | 13/10/2020 | הרשמו כמנויים

לאתר שלי (orgasmfantasy.com) אנשים שולחים פנטזיות שונות ואני משיב להם על פי תיאוריית פנטזיית האורגזמה. להלן דוגמה (כל הפרטים המזהים שונו כולל קבלת אישור לפרסום מהשולח).

מיקה כותבת

קראתי את הספר בעיון, ואני רוצה להתייעץ. אני חרדית בת 55 נשואה 25 שנה. חוויתי יחסי אישות כעשר פעמים בכל חיי בתחילת הנישואים, ואחרי שילדתי שלושה ילדים למדתי להתחמק מזה בכל מיני אמתלות.

מעולם לא נמשכתי לגברים אלא מילדות מוקדמת נקשרתי רומנטית לנשים מבוגרות שהיו בשבילי דמויות אימהיות. הן לא הבינו מה אני רוצה מהן. הייתה לי אם נרקיסיסטית מזניחה, ביקורתית וחסרת אמפתיה, מי שטיפל בי היה אבא אוהב, אבל ממעט במגע ולא ממש יודע לטפל מבחינה גופנית. הוא היה אדם חלש ואימא שלטה בו כאילו היה חפץ שלה.

בחלומות אני מחבקת את אותן הנשים שאני אוהבת במציאות. בחלומות נדירים יותר הן מחבקות אותי. ואילו בפנטזיה המתוארת בספר אני מעורטלת בחברת גברים לבושים, לדוגמה ממלצרת בעירום או מצטרפת בתור ילדה בלי בגדים למשחק בחוף של ילדים לבושים בבגדי ים. לעיתים אני גם גלוחת ראש או מסופרת קצר מאוד. בפנטזיה זו אני חשה השפלה אך מנסה לחייך לצופים בי, והם תמיד גברים.

אני מתביישת לדבר עם בעלי האברך על הנושאים האלה אחרי שלא שכבתי איתו כעשרים שנה. ייתכן שהוא לא התגרש ממני רק בגלל מוסכמות הקהילה. הוא כועס עליי מאוד, טוען שאני מתנשאת ומכחישה את טבע האדם, אבל קשה לי אפילו לדמיין יחסי אישות, במודע אני חושבת עליהם כדבר מוזר וכואב.

אני בדרך כלל מדוכדכת, לפרקים שוקעת בדיכאון של ממש. בהיגיון נראה שאין לי תקווה לשמוח בקשר עם אדם אחר בשום צורה. אני משוכנעת שהעניינים האלה משפיעים על עוד תחומים בחיים. תמיד ידעתי שאנשים אחרים חווים אותי כמוזרה מאוד למרות שזה קצת התרכך לאחרונה. קריאת הספר נתנה לי תקווה שגם אם לא יהיה שיפור, אולי לפחות אבין את עצמי טוב יותר.

מיקה יקרה

קראתי בעיון את מה שכתבת ואני קצת מבולבל. את כותבת " מעולם לא נמשכתי לגברים אלא מילדות מוקדמת נקשרתי רומנטית לנשים מבוגרות שהיו בשבילי דמויות אימהיות." זה מובן למדי לאור העובדה שאמך הייתה קרה ודוחה. כך קורה גם לגברים שיש להם אבות קרים ומרוחקים. הם עלולים לפתח נטיות הומוסקסואליות. כך שאני לא מתפלא שנמשכת מגיל צעיר לנשים ולא לגברים. חלומותיך מאשרים את כמיהתך לחיבוק אמהי. את נותנת לאחרים את מה שאת רוצה לקבל מהם – חיבוק. האיפיון החוזר הזה בחלומות הוא אבחנה חשובה. טוב שאת לפחות מצליחה לחבק אחרים בחלום משום שהיית גם יכולה להישאר למשל בודדת בחלומות שלך. בכל זאת בכל חיבוק יש הדדיות מסויימת למרות שאת יוזמת אותו. אני מניח שזו גם החוויה שלך ביומיום שאם את לא תזמי קשר חם הוא לא יקרה.


- פרסומת -

כשאת אומרת "בפנטזיה המתוארת בספר" אני מבין שאת מדברת על פנטזיית האורגזמה ואת חווה השפלה עם גברים כשאת מלצרית ערומה. כלומר כשאת מאוננת את מדמיינת דמיון זה ומגיעה לסיפוק. בכל מקרה את מגיעה לסיפוק ברגע ההשפלה מהגברים הצופים בך. על פי תיאור זה הייתי חושב שאת נמשכת לגברים ומגיעה לסיפוק כפי שקורה ללא מעט נשים כשאת חשה מושפלת. ויש גם אולי משיכה לילדים?

השאלה שלי היא מה הכי מגרה אותך? נשים או גברים?

בכל מקרה את יכולה להשתמש בפנטזיית האורגזמה שלך כשאת מקיימת יחסים עם בעלך. זה יעזור לך לכאוב פחות וליהנות יותר. מותר לך לדמיין מה שאת רוצה כמו שלבעלך מותר לדמיין מה שהוא רוצה. נדמה לי שאם תקיימו יחסים זה יקרב ביניכם.

אני מניח שאת משחזרת ביומיום תחושות עמוקות של השפלה וחווה חוויה זו ברגעים ובמצבים שבהם זה ודאי לא מתבקש. מודעות לשחזור זה של פנטזיית האורגזמה תעזור לך במקצת להיחלץ ממצבים אלה.

אני גם מבין שברמה המודעת את בדכדוך מתמשך. כך שבעצם שלושת הרמות של החשיבה שלך גורמות לך כאב. שמחתי לשמוע שלאחרונה יש שיפור אבל מדוע לא לנסות לקיים יחסים למרות שלא עשית זאת שנים מתוך הבנה שפנטזיית האורגזמה שלך היא לא מקרית – כנראה שהיחסים עם אמך בתקופה הקריטית של התפתחות הפנטזיה היו איך לא? – השפלה.

במחשבה נוספת נדמה לי שאת חוששת בפנטזיית האורגזמה שלך לדמיין על נשים, אולי משפילות. יתכן שעדיין לא מצאת את פנטזיית האורגזמה הכי מגרה שלך. תנסי ותראי אם זה לא יותר מעורר.

בהצלחה ואם יש לך עוד שאלות אני כאן.

עפר


תגיות:

מטפלים בתחום

מטפלים שאחד מתחומי העניין שלהם הוא: דת ואמונה, חלומות, מיניות, זוגיות, להט'ב, פסיכולוגיה רב תרבותית
הלה יהלום
הלה יהלום
פסיכיאטרית
תל אביב והסביבה, פתח תקוה והסביבה, רמת גן והסביבה
דנה לזמי
דנה לזמי
פסיכולוגית
פתח תקוה והסביבה, רמת גן והסביבה
יאיר גבע
יאיר גבע
עובד סוציאלי
טבריה והסביבה, עפולה והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)
יעל אלמוג
יעל אלמוג
קרימינולוגית קלינית
אונליין (טיפול מרחוק), פתח תקוה והסביבה, רמת גן והסביבה
ענב ברס
ענב ברס
עובדת סוציאלית
תל אביב והסביבה, רמת גן והסביבה
רומי ארן שורץ
רומי ארן שורץ
פסיכולוגית
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)

עוד בבלוג של ד"ר עפר גרוזברד

אלוהים מצייר ציור, הוא מתחיל בשמיים ובארץ ורוצה שיהיה בהם אור. הוא מתבונן במה שעשה וזה מוצא חן בעיניו....
פתרון החידה משבוע שעבר: דנה חלמה שהיא יושבת על הכתפיים של החבר שלה שלוקח אותה לכל מני משימות. פתאום הוא...

תגובות

הוספת תגובה לפוסט

חברים רשומים יכולים להוסיף תגובות והערות.
לחצו כאן לרישום משתמש חדש או על 'כניסת חברים' אם הינכם רשומים כחברים.