לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מורן בן חיים

מורן בן חיים

מורן בן חיים

פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-149496

פסיכולוגית קלינית מומחית. מטפלת בקליניקה במרכז תל אביב.  במהלך ההתמחות עבדתי בטיפול יום בבית חולים באר יעקב. לפני כן, עבדתי במרפאת מבוגרים בנתניה, אשר מסונפת לבית חולים "לב השרון". אני עובדת עם מגוון... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל מורן בן חיים

אודות מורן בן חיים

פסיכולוגית קלינית מומחית. מטפלת בקליניקה במרכז תל אביב. 

במהלך ההתמחות עבדתי בטיפול יום בבית חולים באר יעקב. לפני כן, עבדתי במרפאת מבוגרים בנתניה, אשר מסונפת לבית חולים "לב השרון". אני עובדת עם מגוון סוגים של מצוקות נפשיות, כגון קשיים במערכות יחסים, דיכאון, חרדה, פוסט טראומה ופגיעות מיניות, סוגיות של זהות, התמודדות עם אובדן, ועוד.

אם הגעתם לכאן, כבר עשיתם את הצעד הראשון והמשמעותי. הרצון ללכת לטיפול פסיכולוגי הינו חוזקה, זאת מכיוון שנפש האדם היא מורכבת, וחיי היום יום מלאים בלחצים, קשיים, משברים והתמודדויות ובעיני זה לא פשוט להתמודד עם הדברים הללו לבד.

הגישה בה אני מטפלת הינה גישה פסיכודינמית, ובמידת הצורך אני משלבת כלים קוגנטיבים התנהגותיים (CBT) וכלים של SE.

אני מאמינה כי טיפול פסיכולוגי הינו בגובה העיניים, וכי המטופל והמטפל יחדיו שותפים לתהליך. הטיפול מאפשר הבנה טובה יותר של עצמנו, התבוננות פנימה למי אנחנו, לאילו דפוסים מנהלים אותנו, מה אנחנו רוצים לשמר, ומה מעכב אותנו בחיינו. מטרת הטיפול הינה להתמודד עם המשברים והקשיים בחיינו, ולאפשר העמקה שתוביל להתמודדות מיטיבה ומצמיחה.

אני מזמינה אתכם לעבר מסע, אשר לעיתים עלול להיות לא פשוט, אך בסופו של דבר יוביל אתכם אל עבר שינוי והתקדמות.

מוזמנים ליצור עמי קשר במספר 0508463340

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מורן בן חיים, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מורן בן חיים ובאחריותו/ה.