לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
בר אורקין

בר אורקין

בר אורקין

פסיכולוג

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-155034

בוגר תואר ראשון בפסיכולוגיה ובמדעי המוח והקוגניציה מאוניברסיטת בן גוריון. בוגר תואר שני (M.A) בפסיכולוגיה קלינית של הילד והמבוגר מאוניברסיטת חיפה. כעת לקראת סיום לימודי דוקטורט (PhD) בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל בר אורקין

אודות בר אורקין

בוגר תואר ראשון בפסיכולוגיה ובמדעי המוח והקוגניציה מאוניברסיטת בן גוריון. בוגר תואר שני (M.A) בפסיכולוגיה קלינית של הילד והמבוגר מאוניברסיטת חיפה. כעת לקראת סיום לימודי דוקטורט (PhD) בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת חיפה. את ההתמחות הקלינית שלי עשיתי ב'מכון טמיר לפסיכותרפיה תל-אביב' ולאחר מכן ב'מרכז לבריאות הנפש אברבנאל'. 

אני מטפל בגישה דינאמית ובגישה קוגניטיבית-התנהגותית (CBT) בהתאם לצרכי המטופל. מקבל בקליניקה פרטית בצפון הישן בתל-אביב.

טיפול פסיכולוגי בשבילי הוא מסע בשניים. כמו כל מסע, הוא עשוי להכיל חלקים קשים, לא מוכרים, מפחידים וכואבים, אך גם להוביל לנופים חדשים (או ישנים אך מנקודת תצפית שונה), תחושה של מסוגלות ויכולת התמודדות וצמיחה. בעיניי, כל מסע כזה הוא שונה, אך כולם דורשים אומץ. אני מרגיש זכות ללוות את מטופליי ולצעוד עמם, כל אחד בדרכו שלו.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של בר אורקין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי בר אורקין ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת בר אורקין

אוזני פסנתר
בר אורקין
רובנו נסכים כי לנגינה איכויות טיפוליות רבות. מאמר זה לוקח את אותן איכויות צעד קדימה ומקביל את הנגינה על הפסנתר לטיפול דינאמי ומתאר את הפסנתר...
מאמרים | 22/12/2019 | 9,438