לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ניב פישלוביץ

ניב פישלוביץ

ניב פישלוביץ

פסיכולוג

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-157347

שני ניב ואני פסיכולוג לאחר התמחות קלינית, מטפל במבוגרים, מתבגרים וילדים בקליניקה נעימה בשכונת נוף ים בהרצליה במהלך הכשרתי עבדתי במסגרות טיפול בקהילה עם ילדים, מתבגרים ומבוגרים ובגני תקשורת לילדים על הספקטרום... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ניב פישלוביץ

אודות ניב פישלוביץ

שני ניב ואני פסיכולוג לאחר התמחות קלינית, מטפל במבוגרים, מתבגרים וילדים בקליניקה נעימה בשכונת נוף ים בהרצליה

במהלך הכשרתי עבדתי במסגרות טיפול בקהילה עם ילדים, מתבגרים ומבוגרים ובגני תקשורת לילדים על הספקטרום האוטיסטי, עם ילדים צעירים ומשפחותיהם.

בקליניקה אני פוגש מטופלים המגיעים ממגוון סיבות וביניהן: משברי חיים, קשיים במערכות יחסים ושאלות זהות עצמית. כמו כן אני מתמחה בטיפול בדיכאון וחרדה, טראומה, תחושות עצב, תסכול וחוסר סיפוק ותחושות מצוקה נפשית שלעיתים חסרות "כותרות" מוגדרות. בנוסף, אני בעל תחום התמחות ספציפי וניסיון בעבודה עם אנשים על הספקטרום האוטיסטי.

עבורי טיפול רגשי הוא מפגש בינאישי שמטרתו לעזור, לסייע ולהקל. המגיעים לטיפול מקבלים אפשרות לספר את הסיפור שלהם לעצמם ולמטפל במרחב אכפתי, מתעניין ולא שיפוטי השונה ממרחבים בינאישיים וחברתיים אחרים שאנו פוגשים בחיינו. במפגש הטיפולי מתאפשר מקום ומרחב לדבר, לחשוב ולגעת בתכנים מזוויות חדשות, להתמודד עם חששות ודאגות ולשתף בזיכרונות וחוויות שאנו נושאים עימנו ושהשפיעו עלינו שאפשר ללמוד מהם על עצמנו.

גישות העבודה שלי בקליניקה מתמקדות בטיפול הפסיכודינמי ובטיפול הקוגניטיבי התנהגותי (CBT), אני מאמין שכל מטופל זקוק לתמהיל ייחודי ומתאים את הטיפול לצרכים איתם המטופל מגיע.

 

תואר שני בפסיכולוגיה קלינית מאוניברסיטת רייכמן

תואר ראשון בפסיכולוגיה מהמסלול האקדמי המכללה למנהל

רכשתי ניסיון במקומות הבאים: מכון טמיר לפסיכותרפיה בתל אביב. גן תקשורת לילדים על הספקטרום האוטיסטי, "אותי – עמותה ישראלים לאוטיזם" (לשעבר ה"עמותה לילדים בסיכון"). מרפאת מבוגרים במרכז לבריאות הנפש רמת חן של קופ״ח כללית. קליניקת בית הספר לפסיכולוגיה במרכז הבינתחומי הרצליה. התנדבות במחלקה סגורה אקוטית לגברים, במרכז לבריאות הנפש באר יעקב.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ניב פישלוביץ, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ניב פישלוביץ ובאחריותו/ה.