לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
עמרי אופק לוזון

עמרי אופק לוזון

עמרי אופק לוזון

פסיכואנליקאי, מטפל מוסמך ביבליותרפיה (MA), אנגלית/עברית, טיפול אונליין

מוסמך (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומת
מספר ת.ז: 00000-3672

פסיכואנליטיקאי , מטפל מוסמך ביבליותרפיה (MA), חבר בג'יאפ-נלס, החברה הישראלית לפסיכואנליזה באסכולה הלאקאניאנית החדשה, ודוקטורנט במדעי התרבות עם מיקוד בפסיכואנליזה וספרות. עובד עם גילאים שונים - מילדים ונוער ועד... קראו אודותיי בהרחבה...

בתקופה זו אני זמין (בהתנדבות) למתן עזרה ראשונה נפשית. זהו יעוץ תמיכתי טלפוני בלבד שאינו מהווה תחליף לטיפול.


ניתן להתקשר אלי ל 0526688559 בימים:
ראשון, בין 09:00 ל 15:00
שני, בין 09:00 ל 15:00
שלישי, בין 09:00 ל 15:00
חמישי, בין 09:00 ל 15:00

פניה אל עמרי אופק לוזון

אודות עמרי אופק לוזון

פסיכואנליטיקאי , מטפל מוסמך ביבליותרפיה (MA), חבר בג'יאפ-נלס, החברה הישראלית לפסיכואנליזה באסכולה הלאקאניאנית החדשה, ודוקטורנט במדעי התרבות עם מיקוד בפסיכואנליזה וספרות.

עובד עם גילאים שונים - מילדים ונוער ועד מבוגרים (כולל הגיל השלישי). בין אם מדובר בקושי נקודתי או תחושת מועקה או חרדה אשר מורגשת כאין ברירה, או סבל עז אשר אינו מאפשר, חוסם או מקשה, לצד תחושות רגשיות עזות או מחשבות מטרידות, דיכאון או מחשבות קשות. חשוב לפנות מקום לדיבור, ולנסות למצוא מתווה שעובד טוב יותר עם הקושי. מוזמנים ליצור קשר ולקבוע פגישת היכרות בטלפון, אפשר גם לפנות בכתב בהודעה אם כך מתאפשר יותר.

שפות: המפגשים יכולים להתקיים בעברית או באנגלית.

Psychoanalyst, member of the GIEP-NLS The Israeli Society of Psychoanalysis of the New Lacanian School, Bibliotherapist (MA) with a therapist certificate from Haifa University, PhD student focusing on psychoanalysis and literature.

Working with different ages - from children and youth to adults (also with the elderly). The treatment can be focused on a specific difficulty or a sense of anxiety that feels as lack of options, being stuck, pain or suffering disables, general sensations of inability, or troubling thoughts, depression or harsh sensations. It is significant to enable a place for speech, to try and locate a way to know how to do with that which seems as a difficulty. Contact me by phone, or writing a message if you prefer, to schedule an introductory meeting.

Languages: The meetings can take place in Hebrew or English.

 

טיפול פסיכואנליטי וטיפול בהבעה ויצירה

תחום בריאות הנפש אינו מתחיל ונגמר בהערכה או אבחון. נפש האדם, עוד כפי שפרויד תאר אותה, קשורה באופן אמיץ בכוח היצירה אשר במילה. ישנו "ריפוי בדיבור", כפי שכינתה זאת אחת מהמטופלות הראשונות בהיסטוריית הפסיכואנליזה, ופרויד הוסיף – "המילים שאנו משתמשים בהן בדיבור היומיומי שלנו אינן יותר מאשר קסם מדולדל", והטיפול משיב למילים משהו מאותו כוח ריפוי, ומאפשר ליצור שינוי – כל אחד ואחת בדרכו/ה הייחודית.

סבל, כאב, מצוקה – לצד הקושי האישי המלווה להם, יכולים גם להעיד על נקודות מהותיות בחיים, אשר בעזרתם ניתן ליצור משהו אחר, אשר בתקווה עובד טוב יותר. אך לשם כך יש לתת מקום של כבוד לשפה, לדיבור, למה שאינו מסתדר עבור כל אדם באשר הוא – ובאמצעות עבודה נחושה ליצור או לגלות את האופן בו ניתן לקשור את מה שנראה כמתפורר ומאבד אחיזה.

בטיפול הפסיכואנליטי ובהבעה ויצירה, או ביבליותרפיה, הפתרון אינו אחיד עבור כולם. כל אדם נושא את הקשיים אשר הוא חווה באופן יחידני, ועל כן העבודה הטיפולית מתמקדת באופן הייחודי אשר הדברים יכולים להסתדר עבור אותו אדם.

 

פנייה לטיפול ולמי זה מתאים?

בין אם מדובר במצוקה או קושי נקודתי, או פנייה לטיפול ארוך טווח, מומלץ לפנות ולנסות. כאשר יש את הדחיפה הזו לעשות משהו בנוגע למצוקה או המועקה המורגשת בחיים, עדיף לא להתעכב ולקבוע פגישת התייעצות.

הסיבות לפנייה לטיפול יכולות להיות מגוונות:

 

קצת על טיפול פסיכואנליטי

הטיפול הפסיכואנליטי, הפרקטיקה אשר פותחה על ידי פרויד וממשיכיו, מיועדת לכל אדם ובכל גיל. בין אם מדובר בטיפול קצר מועד או ארוך מועד, או פנייה לאנליזה ארוכת טווח. ההתקלות בתצורות הלא-מודע וכיצד הן מנכיחות עצמן בדיבור, במעשה, בחיי היום-יום ובנקודות המשמעותיות ביותר בחיים – מאפשרת לא רק הבנה טובה יותר של הנפש וחיינו, אלא גם אפשרות לעשות אחרת עם מה שנתקלים בו שוב ושוב בחיינו.

טיפול זה נותן מקום חשוב לאדם ודיבורו, מקום אשר לעיתים הולך לאיבוד בשגרה, במועקה והמצוקה בהן נתקלים, ובהתמודדויות היומיומיות השונות. על כן חשוב לייצר את המקום והמרווח כדי לעשות אחרת עם הקושי האישי, לעשות כך שאולי יתאפשר באופן מוצלח יותר.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של עמרי אופק לוזון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי עמרי אופק לוזון ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת עמרי אופק לוזון

רשימת קריאה: בעת משבר
עמרי אופק לוזון
המשבר שכולנו חווים הוא פתאומי, כואב ומתמשך. כיצד הקליניקה יכולה להיענות לסבל של הפונים, ברגע בו החברה כולה עמוק בעת משבר.
רשימות קריאה | 31/10/2023 | 963