לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שמעון רביד

שמעון רביד

שמעון רביד

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 29253

פסיכותרפיסט מתמחה בטיפול EMDR ו-CBT לאחר 26 שנות עבודה בהיי-טק, לימודים לתואר ראשון ושני במתמטיקה ומדעי-המחשב ולימודים לתואר שני במנהל עסקים, הרגשתי שאני לא קם לעבודה עם אנרגיות טובות כפי שהיה בהתחלה, והחלטתי לעשות... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל שמעון רביד

אודות שמעון רביד

פסיכותרפיסט מתמחה בטיפול EMDR ו-CBT

לאחר 26 שנות עבודה בהיי-טק, לימודים לתואר ראשון ושני במתמטיקה ומדעי-המחשב ולימודים לתואר שני במנהל עסקים, הרגשתי שאני לא קם לעבודה עם אנרגיות טובות כפי שהיה בהתחלה, והחלטתי לעשות שינוי ולצאת לדרך חדשה. כשחשבתי, באיזה תקופות הכי נהניתי בהייטק, גיליתי שהכי נהניתי להיות מעורב בפרויקטים שפתרו בעיות לארגונים או לקולגות. מכיוון שנעמי, בת-זוגי, עוסקת בטיפול, ואני הייתי מעורב בהקמת מכון רביד וקידומו, נראה לי טבעי שזה יהיה הכיוון החדש אליו אלך. לפני 11 שנה התחלתי בקורס אימון עם התמחות בהפרעת קשב וריכוז, משם המשכתי ללימודי פסיכותרפיה הוליסטית וללימודי עבודה סוציאלית באוניברסיטה. אני בוגר התכנית לפסיכותרפיה התנהגותית קוגניטיבית פרט, זוג ומשפחה - תכנית לימודים דו-שנתית המוכרת על ידי איט"ה. אני מתמחה בטיפול ב-EMDR. יש לי קליניקה פרטית וזה ממש כיף להתפרנס ממשהו שאני אוהב לעשות.
אני מתמקד בעקר בטיפול ב-EMDR מכיוון שזה כלי שנותן תוצאות מהירות ומדהימות, שלפעמים אפילו אני משתאה מעוצמת השינוי והמהירות בה זה קורה. EMDR היא פסיכותרפיה אינטגרטיבית שהוכחה מחקרית כטיפול היעיל ביותר לטיפול בטראומות וחרדות. בשנים האחרונות הטיפול התפתח כמעט לכל נושא בתחום הטיפול, ומוכיח לי יום אחר יום את התוצאות המהירות והמדהימות שלו.
הרבה תמהים על המעבר מהיי-טק לטיפול ושואלים אותי אם לא קשה לי לשמוע את סיפוריהם הקשים של מטופלי. יש לי תשובה מפתיעה: כל מטופל שנכנס אלי הוא מתנה – מצד אחד הוא גורם לי לסיפוק עצום כשאני רואה איך החיים נעשים יותר טובים בשבילו מפגישה לפגישה, ומצד שני הוא עוזר לי להתפרנס. הסיפוק הגדול ביותר שלי הוא לשמוע את מטופלי אומרים לי שמאוד עזרתי להם לפני שהם נפרדים ממני. כשהם שולחים אלי את הקרובים להם או את חבריהם, אני עוד יותר משתכנע שעשיתי עבודה טובה בשבילם וזה ממלא אותי סיפוק.

מטפל בעקר בשיטות EMDR ו-CBT.
תחומי התמחות: טראומות, פוסט טראומה (PTSD), חרדות, משברי חיים, כאבים פסיכוסומטיים, שיפור ביצועים, ויסות רגשי, הפרעות קשב וריכוז, ODD, התמודדות עם חולי, משברים התפתחותיים, פוביות ספציפיות כגון: חרדת טיסה, חרדת נהיגה, חרדת מבחנים, חרדה ממחטים, חרדת מעליות, חרדה מחיות ועוד...

עובד באופן פרטי בהרצליה, תל-אביב וחדרה.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שמעון רביד, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שמעון רביד ובאחריותו/ה.