לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
עדי בליי

עדי בליי

עדי בליי

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-140616

אודות עדי בליי בקצרה:

אני מאמינה שטיפול פסיכולוגי אינו עוסק ב'מה לא בסדר איתך', הוא עוסק בנסיון להבין אותך וזאת על ידי יצירת קשר טיפולי משמעותי דרכו ניתן להקל על קשיים ואתגרים.  מטפלת במבוגרים ומתבגרים כמו גם מרחוק (סקייפ). מתמחה...

פניה אל עדי בליי

אודות עדי בליי

אני מאמינה שטיפול פסיכולוגי אינו עוסק ב'מה לא בסדר איתך', הוא עוסק בנסיון להבין אותך וזאת על ידי יצירת קשר טיפולי משמעותי דרכו ניתן להקל על קשיים ואתגרים. 

מטפלת במבוגרים ומתבגרים כמו גם מרחוק (סקייפ). מתמחה בטיפול סביב- רילוקיישן, דיכאון, התקפי חרדה ופאניקה, צער ואובדן, בעיות בזוגיות, טראומה, משברי חיים וקבלת החלטות בצמתים משמעותיות בחיים.
מודל הטיפול בו אני נוהגת לרוב הוא פסיכותרפיה פסיכודינמית אולם ככל שהדבר מתאים, אני נוקטת בגישה אינטגרטיבית ושואבת מתיאוריות וטכניקות כמו טיפולים קוגנטיבים התנהגותיים (CBT), טיפול בקבלה ומחויבות (ACT), פסיכותרפיה בין-אישית (IPT) וטיפול מבוסס מיינדפולנס. 

פסיכולוגית מורשית מ.ר 27-140616, מתמחה בפסיכולוגיה קלינית. https://www.adiblay.com/
 

השכלה אקדמית וניסיון מקצועי- אני בוגרת תואר ראשון (BAׂ) במדעי ההתנהגות ותואר שני (MA) בפסיכולוגית קלינית מאוניברסיטת "La Sapienza" רומא, איטליה. 
טיפלתי במסגרת שירותי הייעוץ לסטודנט של אוניברסיטת תל אביב (בעברית ובאנגלית לסטודנטים הזרים), בנוסף הנחיתי קבוצות פסיכולוגית בבית החולים האוניברסיטאי "Policlinico Umberto I", רומא, איטליה. 
כיום אני מטפלת (התמחות קלינית) במרפאת חוץ מבוגרים של בית חולים קפלן, רחובות.
כמו כן, אני מטפלת בקליניקה פרטית בתל-אביב. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של עדי בליי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי עדי בליי ובאחריותו/ה.