לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אפרת ארזיל

אפרת ארזיל

אפרת ארזיל

עובדת סוציאלית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 18957

אודות אפרת ארזיל בקצרה:

עובדת סוציאלית רפואית (MSW) מטפלת במצבי חולי מורכב וגיל הזקנה. בעלת קליניקה לטיפול רגשי- נפשי בבית המטופל. מקבלת הפניות מאגף משפחות והנצחה, משרד הביטחון, דרך מכון שי.   התמחותי היא טיפול רגשי עבור אנשים...

פניה אל אפרת ארזיל

אודות אפרת ארזיל

עובדת סוציאלית רפואית (MSW) מטפלת במצבי חולי מורכב וגיל הזקנה. בעלת קליניקה לטיפול רגשי- נפשי בבית המטופל. מקבלת הפניות מאגף משפחות והנצחה, משרד הביטחון, דרך מכון שי.

 

התמחותי היא טיפול רגשי עבור אנשים המתמודדים עם המשמעויות הבריאותיות, החברתיות והרגשיות של גיל הזקנה וכן עבור אנשים המתמודדים עם מחלות מורכבות כמו מחלות הסרטן והדמנציה ומחלות כרוניות המשפיעות על איכות חיים כמו פיברומיאלגיה וקרוהן. אני מציעה טיפול וייעוץ לבני זוג ומשפחות אשר מתמודדות עם טיפול ביקירן החולה והנחייה של קבוצות תמיכה עבור מתמודדים ועבור מטפלים עיקריים. וכן, אני מציעה גם בעת הצורך ליווי בסוף החיים. הטיפול מתקיים בביתו של המטופל או כטיפול אונליין באמצעות אפליקציות סקייפ או זום.

אני בעלת ניסיון של כמעט 15 שנה בטיפול במסגרות של מחלקות בתי חולים, קהילה ובמסגרת היחידה לטיפולי בית של עמותת "עמך" לטיפול נפשי וחברתי בניצולי שואה ובני הדור השני.

ה"אני מאמין" שלי בטיפול:

הבחירה שלי להציע עזרה נפשית דווקא לאנשים מבוגרים היא מתוך הכרה בתעצומות הנפש שנובעות מניסיון החיים של האדם מולי. אני רואה ביחסים הטיפוליים עם אנשים זקנים מסע על-זמני משותף, שאני מלווה מתוך כבוד רב, ענווה, אמפטיה ואמונה ביכולת של כל אדם למצוא דרכים להגמיש את דרכי ההתמודדות שלו ולהגביר את איכות חייו גם במצבי משבר וחולי.

אני עובדת בשיטה אקלקטית המשלבת עבודה דינאמית ממוקדת וטכניקות CBT ומיינדפולנס.

אתר אינטרנט: efratarzil.co.il

דף פייסבוק: אפרת ארזיל טיפול רגשי בבית המטופל

לקריאה בבלוג שלי המיועד לבני הגיל השלישי: http://efratarzil.blogspot.co.il

צרו עימי קשר ואשמח לסייע: 052-8647731

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אפרת ארזיל, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אפרת ארזיל ובאחריותו/ה.