לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ולדי פירר

ולדי פירר

ולדי פירר

עובד סוציאלי קליני

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 36501

שלום, שמי ולדי פירר, אני מטפל אישי, זוגי וקבוצתי. אני מאמין בחשיבות הקשר האישי שנוצר בין אנשים המאפשר להרגיש ביטחון ואותנטיות במרחב הטיפולי. טיפול בשבילי הוא מסע מרתק לתוך עצמך שבעזרתו אפשר לשפר את איכות החיים.... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ולדי פירר

אודות ולדי פירר

שלום, שמי ולדי פירר, אני מטפל אישי, זוגי וקבוצתי.
אני מאמין בחשיבות הקשר האישי שנוצר בין אנשים המאפשר להרגיש ביטחון ואותנטיות במרחב הטיפולי. טיפול בשבילי הוא מסע מרתק לתוך עצמך שבעזרתו אפשר לשפר את איכות החיים. אני בעד להציף את הכוחות שיש בכל אחד מאיתנו, לפתח דפוסי התנהגות יעילים ולהעלות את תחושת הערך והמסוגלות.

אני בוגר תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית (MSW) מאוניברסיטת בר אילן. בעל הכשרה בטיפול DBT (טיפול דיאלקטי התנהגותי המתאים לקשיי ויסות). בנוסף הוכשרתי לטפל בגישה הקוגניטיבית התנהגותית(CBT) . וגם, מתמחה בטיפול זוגי ומשפחתי. הגישה הטיפולית שלי היא דינמית ואני משלב כלים מעולמות ה-DBT וה-CBT. עבודתי הטיפולית לימדה אותי עד כמה עולמם של אנשים מורכב ולכל אחד הייחודיות שלו. מכאן חשוב לי לכוון את התהליך הטיפולי לצורך האישי בהתאם לחוויתו הסובייקטיבית של האדם היושב איתי בחדר, מתוך יחס מכבד וראוי, המאמין בכוחותיו לרפא את עצמו.

כיום עובד במרפאת בריאות הנפש רמת חן של כללית. אני בעל ניסיון רב בעבודה עם מבוגרים ונוער המתמודדים עם: חרדה, פוביות, דיכאון, טראומה, התמודדות עם שינויים במצב הרוח, קושי בויסות הרגשי, מערכות יחסים מורכבות (חברתיות וזוגיות), משברי חיים, קשיים בהורות ועוד. מטפל בזוגות הנמצאים במשבר וכמו כן טיפול באנשים המתמודדים עם התמכרויות למיניהן ובבני משפחתם.

אני כאן עבורך. אשמח לקחת חלק במסע הייחודי שלך.
מקבל נשים וגברים, מבוגרים, זוגות ונוער (16+) בקליניקה פרטית בקריית אונו

0546863710 ולדי

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ולדי פירר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ולדי פירר ובאחריותו/ה.