לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יובל קובי

יובל קובי

יובל קובי

יועץ חינוכי / מטפל משפחתי זוגי ופרטני (בהתמחות)

יועץ חינוכי מאומת
מספר רישיון: 23416

יובל קובי, מטפל משפחתי זוגי ופרטני (בהתמחות), טיפול אונליין/אילת והערבה טל': 0556652910  אפשרי ליצור שינוי בחיינו. טיפול הוא מרחב ליצור את התנאים לשינוי המיוחל ומרחב לגלות בו מחדש את עצמי, בן או בת זוגי, את... קראו אודותיי בהרחבה...

בתקופה זו אני זמין (בהתנדבות) למתן עזרה ראשונה נפשית. זהו יעוץ תמיכתי טלפוני בלבד שאינו מהווה תחליף לטיפול.


ניתן להתקשר אלי ל 0556652910 בימים:
שני, בין 17:00 ל 20:00
שלישי, בין 17:00 ל 20:00

פניה אל יובל קובי

אודות יובל קובי

יובל קובי, מטפל משפחתי זוגי ופרטני (בהתמחות), טיפול אונליין/אילת והערבה טל': 0556652910 

אפשרי ליצור שינוי בחיינו. טיפול הוא מרחב ליצור את התנאים לשינוי המיוחל ומרחב לגלות בו מחדש את עצמי, בן או בת זוגי, את משפחתי ועולמי.

שמי יובל קובי, מטפל משפחתי זוגי ופרטני. אמונתי היא שהשאיפה שלנו לטוב היא טבעית. מרחב הטיפול מאפשר להעיר מחדש את הכוחות הטבעיים שבנו, לאפשר מחדש את חיינו ולהחזיר את חיינו לעצמנו. להשיב את השאיפות, החלומות והתקוות שלנו למרכז חיינו.

לכל אתגר קושי ובעיה איתם אנו מתמודדים (אישית, משפחתית או עם בן או בת הזוג) יש תמיכה ורקע. בטיפול נעבור יחד תהליך משחרר שייקח אותנו אל המקומות המועדפים עלינו, אל האותנטיות והחופש שבנו. ניצור נעיר ונאיר את חיינו, וניתן אישור לעולמנו הפנימי להתעורר ולתבוע את חיינו מחדש.

הרקע המקצועי שלי עובר דרך ליווי וטיפול בתחום בריאות הנפש, ייעוץ חינוכי ופסיכותרפיה משפחתית, זוגית ואישית. זכיתי ללוות תהליכים אישיים, קבוצתיים ומשפחתיים לאורך השנים, לטפל ולסייע, להכיר ולהשכיל בנפש האדם ובייחודיות של כל אדם ולהמשיך ללמוד כל הזמן גישות ודרכים לעורר כוחות, לרפא ולהיטיב.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יובל קובי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יובל קובי ובאחריותו/ה.