לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ארז סיגלר

ארז סיגלר

ארז סיגלר

עובד סוציאלי

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 37997

עובד סוציאלי קליני MSW שלום! שמי ארז סיגלר. כעובד סוציאלי ומטפל אינטגרטיבי מוסמך אני שואף לעזור ללקוחות שלי לחיות חיים מספקים, מלאי משמעות וחופש בחירה. הגישה שלי אינטגרטיבית ובה אני משלב גישות קוגניטיביות-התנהגויות... קראו אודותיי בהרחבה...

בתקופה זו אני זמין (בהתנדבות) למתן עזרה ראשונה נפשית. זהו יעוץ תמיכתי טלפוני בלבד שאינו מהווה תחליף לטיפול.


ניתן להתקשר אלי ל 0545811136 בימים:
ראשון, בין 09:00 ל 14:00
שני, בין 08:00 ל 18:00
שלישי, בין 08:00 ל 18:00
רביעי, בין 08:00 ל 18:00
חמישי, בין 08:00 ל 18:00
שישי, בין 08:00 ל 14:00

פניה אל ארז סיגלר

אודות ארז סיגלר

עובד סוציאלי קליני MSW

שלום! שמי ארז סיגלר. כעובד סוציאלי ומטפל אינטגרטיבי מוסמך אני שואף לעזור ללקוחות שלי לחיות חיים מספקים, מלאי משמעות וחופש בחירה. הגישה שלי אינטגרטיבית ובה אני משלב גישות קוגניטיביות-התנהגויות מהגל השלישי, עבודה בינאישית והכל ברוח הומניסטית ומוכוונת לקוח. גישות אלה משתמשות בטכניקות של הכרות והתיידדות עם החוויה הפנימית, טיפוח תבונה, חמלה וקבלה, במטרה לאפשר לאדם לחיות חיים יותר מלאים, עמוקים ומספקים.   

בפגישות אנו נעבוד באופן שיתופי על זיהוי המחסומים והסיבות למצוקה, נחזק את היכולת לטפח השלמה עם מה שאינו בר שינוי וחופש לפעול במרחבים עליהם ניתן להשפיע, ולפעול בכיוונים הרצויים לך, תוך הישענות על המשאבים והכוחות אשר כל אדם מביא עימו, כמו גם על הקשר הטיפולי שירקם וההזדמנויות שהוא יעלה בתוך החדר.

בין אם את.ה מתמודד.ת עם חרדה, דיכאון, אירועי חיים מאתגרים, קשיים ביחסים בינאישיים, או פשוט חש.ה תקיעות, אני מציע סיוע ביצירת תנועה קדימה ורווחה נפשית גבוהה יותר. ניסיון חיי וניסיוני המקצועי הביאו אותי לפתח גישה טיפולית הנשענת על אמפטיה, הקשבה וקבלה לא שיפוטית, ושאיפתי היא לייצר מרחב בטוח לחקירה, תרגול, ויצירת שינוי.

אני מודע לכך כי הצעד הראשון לקראת שינוי והחלמה עלול להיות צעד מאתגר, מעורר תקווה אך גם חשש, ומעודד אותך ליצור קשר כבר היום, לשיחת הכרות טלפונית קצרה, אשר יכולה להוות את הפתיחה לתהליך של רווחה, צמיחה ושינוי.

לימודים:

תואר שני בעבודה סוציאלית MSW במסלול טיפול אינגרטיבי, אוניברסיטת תל אביב.

תואר ראשון במדעי ההתנהגות, מכללת תל אביב-יפו.

בלימודי CBT מבוסס מיינדפולנס, מרכז שילוב.

ניסיוני המקצועי כולל עבודה עם נוער, משפחות ובוגרים בתחום בריאות הנפש, שיקום ואוכלוסיות בסיכון:

מרפאת בריאות נפש קהילתית תרצ"ו, מחלקת ילד ונוער.

בית חולים שלוותה, מחלקה סגורה.

נתן, שירותי שיקום בקהילה לזכאים לסל שיקום.

מרכז גולד לטיפול בהתמכרות לקנאביס.

עו"ס בבתי ספר לנוער בסיכון.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ארז סיגלר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ארז סיגלר ובאחריותו/ה.