לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ואנסה ציוויאק

ואנסה ציוויאק

ואנסה ציוויאק

פסיכולוגית קלנית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-118186

אודות ואנסה ציוויאק בקצרה:

שלום, שמי ואנסה, פסיכולוגית קלינית מומחית ופסיכולוגית חינוכית מתמחה.  אני נותנת מענה טיפולי נפשי למתבגרים ומבוגרים בעברית ובספרדית בקליניקה פרטית בחיפה. אני מאמינה שטיפול נפשי צריך להיות מותאם למטופל, לכן,...

פניה אל ואנסה ציוויאק

אודות ואנסה ציוויאק

שלום, שמי ואנסה, פסיכולוגית קלינית מומחית ופסיכולוגית חינוכית מתמחה. 

אני נותנת מענה טיפולי נפשי למתבגרים ומבוגרים בעברית ובספרדית בקליניקה פרטית בחיפה.

אני מאמינה שטיפול נפשי צריך להיות מותאם למטופל, לכן, אני משלבת בעבודתי בין הגישה הפסיכודינאמית לעקרונות וכלים מהגישה הקוגניטיבית התנהגותית (CBT). כמו כן, אני משלבת עקרונות מהטיפול הנרטיבי ומיינדפולנס.

למדתי פסיכולוגיה קלינית דינמאית לילד, מתבגר ולמבוגר בונצואלה.

שעליתי ארצה התחלתי את התמתחותי בתחום החינוכי וקליני במרכז וצפון הארץ.  אני בעלת ניסיון במצבי משבר ובקשיים רגשיים מתמשכים, כגון דיכאון וחרדה. כמו כן, אני מטפלת במצבי מצוקה, קשיי הסתגלות ופוסט-טראומה. את הניסיוני הקליני, צברתי בעבודתי בונצואלה ובהמשך בישראל. עבדתי בונצואלה בבית חולים צבאי ובמכון מתמחה בילד ומתבגר. בארץ התמחתי בבית החולים רמב"ם: במרפאה של במשרד הביטחון ובמחלקת אשפוז פסיכיאטרי.

בתחום החינוכי עבדתי בשירות הפסיכולוגי חינוכי (שפ"ח) באלעד וכעת עובדת ב-שפ"ח עכו ואני בשלבי לקראת סיום לתואר מומחיות לפסיכולוגיה חינוכית.

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ואנסה ציוויאק, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ואנסה ציוויאק ובאחריותו/ה.