לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
כרמל רגב די-סגני

כרמל רגב די-סגני

כרמל רגב די-סגני

עו'ס קלינית ופסיכותרפיסטית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 23093

עו"ס קלינית MSW פסיכותרפיסטית, , התמחות עם ילדים, מתבגרים ומבוגרים.  התחלתי את דרכי המקצועית בעמותת עלם (עמותה לנוער בסיכון) שם קיבלתי את הכלים הראשוניים לעבודה עם גיל ההתבגרות על שלל אתגריו. בהמשך התמחיתי... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל כרמל רגב די-סגני

אודות כרמל רגב די-סגני

עו"ס קלינית MSW פסיכותרפיסטית, , התמחות עם ילדים, מתבגרים ומבוגרים. 

התחלתי את דרכי המקצועית בעמותת עלם (עמותה לנוער בסיכון) שם קיבלתי את הכלים הראשוניים לעבודה עם גיל ההתבגרות על שלל אתגריו. בהמשך התמחיתי בעבודה עם נערות, ונשים צעירות.  לצד עבודתי השלמתי תואר שני קליני בהתמחות בטיפול בילד ונוער, ועבדתי גם במרכזי טיפול במסגרתם ניתן טיפול פרטני ומשפחתי לילדים והוריהם. לאחר התואר השני המשכתי למסלול תלת- שנתי בלימודי פסיכותרפיה אנליטית יונגיאנית, גישה הרואה בין היתר בקשר הטיפולי כמקום המאפשר תהליך ריפוי ושינוי. בשנים האחרונות אני עובדת בעמותת "עמך" המתמחה בטיפול נפשי בניצולי שואה ודור שני, ומטפלת בקליניקה פרטית באזור השרון, בילדים, מתבגרים ומבוגרים.

במקביל ללימודים ועבודה בתחום הטיפולי, אני לומדת ומתרגלת יוגה מעל ל20 שנה, ומורה מוסמכת. השילוב בין עולם הפסיכותרפיה לעולם היוגה מאפשר לי לשלב גם עבודה הוליסטית של גוף-נפש במסגרת הטיפול.

.גישת הטיפול שלי היא אינטגרטיבית, בהתאם לצורכי המטופל, ואני משלבת כלים מעולם הטיפול הדינמי, כמו גם טיפול קצר מועד ממוקד, טיפול CBT, מיינדפולנס, טיפול בהבעה ויצירה.

 אני מאמינה כי הבסיס לשינוי וריפוי רגשי הוא קודם כל קשר בינאישי מכיל ומיטיב, במסגרתו ניתן לעבור תהליכים משותפים, ממוקדים וקצרים או עמוקים וארוכים יותר.

 

נסיון תעסוקתי: 

- "עמך"- המרכז הישראלי לתמיכה נפשית בניצולי שואה והדור שני

-מרכז טיפול הורים ילדים- מועצת מקומית לב השרון

מרכז טיפול הורים ילדים- עיריית הוד- השרון

- עו"ס נערות וצעירות - אגף לשרותים חברתיים הוד השרון

- עמותת ״עלם״ לנוער וצעירים בסיכון.

- "מכבי שרותי בריאות" הנחיית קבוצות וטיפול פרטני.

- ניהול פורום התמכרויות באתר "דוקטורס"

- מדריכת סטודנטים לעבודה סוציאלית אוניברסיטת בר-אילן

- בוגרת לימודי פסיכותרפיה אנליטית יונגיאנית

-** טיפול גם בשפה האנגלית***

ספקית של משרד הבטחון

 קליניקה פרטית בהוד השרון.

ליצירת קשר:

carmelregev@gmail.com

054-4647064

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של כרמל רגב די-סגני, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי כרמל רגב די-סגני ובאחריותו/ה.