לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רות ב. שפינר

רות ב. שפינר

רות ב. שפינר

פסיכולוגית התפתחותית מומחית. מטפלת בילדים ובהוריהם.

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-106456

פסיכולוגית התפתחותית מומחית. מטפלת בילדים ובהוריהם. מתמחה במתן עזרה אל מול אתגרים וקשיים רגשיים, תקשורתיים והתפתחותיים (פחדים וחרדות, יחסי הורים – ילדים , הפרעות התנהגות, קשיים במיומנויות חברתיות) מקבלת באופן... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל רות ב. שפינר

אודות רות ב. שפינר

פסיכולוגית התפתחותית מומחית. מטפלת בילדים ובהוריהם. מתמחה במתן עזרה אל מול אתגרים וקשיים רגשיים, תקשורתיים והתפתחותיים (פחדים וחרדות, יחסי הורים – ילדים , הפרעות התנהגות, קשיים במיומנויות חברתיות) מקבלת באופן פרטי בפרדס חנה כרכור ובתל אביב. 

בעלת ניסיון טיפולי רב במגוון הקשרים ומסגרות: במכונים מובילים להתפתחות הילד, במרכז לגיל הרך  ומרכז לבריאות הנפש של הילד, וכחלק מהצוות המייסד של קואפרטיב המטפלים ״מקומי״.  

במשך השנים התמחתי בעבודה טיפולית פרטנית ודיאדית עם ילדים בעלי קשיים התפתחותיים כגון קשיי קשב וריכוז (ADHD), הפרעות תקשורת (ASD), הפרעות חרדה, קשיי ויסות חושי ורגשי, אילמות סלקטיבית וקשיים בקשר הורה-ילד. במהלך עבודתי במרכז לגיל הרך ברמלה ריכזתי את פרויקט מ״סיכון לסיכוי״ במעונות היום של ויצ״ו ושימשתי יועצת חיצונית בטיפות החלב. בשנת 2016 ייסדתי עם מטפלים נוספים את ״מקומי-קואופרטיב מטפלים״, מרכז אינטגרטיבי לטיפול נפשי בדרום תל אביב.

בטיפול בילדים אני נעזרת בplay therapy  (טיפול במשחק), כדרך להבנת נפשו של הילד, ומטפלת בגישה תהליכית, ששמה דגש על יצירת קשר קשוב ובטוח, חיבורים רגשיים משמעותיים, ופיתוח וחיזוק תחושת ״העצמיות״ (sense of self) של הילד, בכדי להגיע לשיפור בתפקוד הרגשי, הקוגניטיבי והחברתי. בעבודה עם הורים אני מאמינה בגישה אינטרסובייקטיבית, הרואה את צרכיו של ההורה והילד כאחד, וביצירת מרחב חשיבה משותף, המישיר מבט לשם הבנת דפוסים או ״קשרים״ שנוצרו ביחסים והתרתם. 

השכלה:

• בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה מטעם אוניברסיטת ״יורק״ טורונטו, קנדה. 

• בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה התפתחותית מטעם אוניברסיטת חיפה.

• בעלת רישיון מומחית מטעם משרד הבריאות (מס' 27-41287)

• לימודי פסיכותרפיה לילדים ונוער במרכז עפרוני לפסיכותרפיה דינאמית(תוכנית תלת שנתית). 

• לימודי סכמה תרפיה.

מטפלת בעברית ובאנגלית. אמא לשלושה ילדים וחתולה אחת. 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רות ב. שפינר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רות ב. שפינר ובאחריותו/ה.