לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
תום שי

תום שי

תום שי

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-117607

אודות תום שי בקצרה:

שמי תום שי, פסיכולוג קליני מומחה. אני מטפל בילדים, מתבגרים ומבוגרים הסובלים מקשיים רגשיים (כגון חרדות או דיכאון), קשיים בתקשורת בינאישית (קשיים ביצירת קשיים חברתיים או ביצירת אינטימיות), שאלות שונות של זהות...

פניה אל תום שי

אודות תום שי

שמי תום שי, פסיכולוג קליני מומחה.

אני מטפל בילדים, מתבגרים ומבוגרים הסובלים מקשיים רגשיים (כגון חרדות או דיכאון), קשיים בתקשורת בינאישית (קשיים ביצירת קשיים חברתיים או ביצירת אינטימיות), שאלות שונות של זהות (מעבר לבגרות, נטיות מיניות ומגדריות) ועוד.

עם השנים התחדדה לי ההבנה שכל מטופל הוא באמת עולם ומלואו ושכל מפגש הנו מיוחד וייחודי. אני מאמין שבמפגש הטיפולי ישנה הזדמנות עבור המטופל והמטפל להמציא ביחד שפה טיפולית משותפת חדשה וייחודית להם. דרך האינטראקציות המשותפות והיחסים בטיפול ניתן להתחיל להבין את סיפור חייו של המטופל, הקונפליקטים עימם הוא מתמודד, נקודות התקיעות והרגישויות שלו. בתור מטפל שעובד בגישה דינאמית אני מאמין שעבודה מעמיקה בתוך סביבה בטוחה וחסרת שיפוטיות מאפשרת לשינוי המשמעותי להתחולל. 

את ההתמחויות שלי עשיתי במחלקה הפסכיאטרית לאשפוז ילדים בבית חולים נס ציונה ובשירות הפסיכולוגי של אוניברסיטת תל אביב. כיום אני מטפל בקליניקה פרטית לטיפול בילדים, מתבגרים ומבוגרים בדרום תל אביב, בשפות עברית ואנגלית. 

בנוסף, אני עובד כפסיכולוג בתחום האוטיזם במרכז לאוטיזם בבית חולים אסף הרופא ומהצוות המקים ופסיכולוג ראשי במרפאה לאבחון וטיפול בילדים על הרצף בקופת חולים מאוחדת. 

מ.ר. 27-117607

052-8909442

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של תום שי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי תום שי ובאחריותו/ה.