לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נתנאל לנצקרון

נתנאל לנצקרון

נתנאל לנצקרון

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-127821

אודות נתנאל לנצקרון בקצרה:

נתנאל לנצקרון, פסיכולוג קליני, עורך טיפולים פרטניים בבני נוער, במבוגרים ובבני הגיל השלישי. בוגר תואר שני בפסיכולוגיה קלינית מטעם אוניברסיטת בודפשט (ELTE)  ותואר ראשון בפסיכולוגיה מהאוניברסיטה הפתוחה בירושלים,...

פניה אל נתנאל לנצקרון

אודות נתנאל לנצקרון

נתנאל לנצקרון, פסיכולוג קליני, עורך טיפולים פרטניים בבני נוער, במבוגרים ובבני הגיל השלישי.

בוגר תואר שני בפסיכולוגיה קלינית מטעם אוניברסיטת בודפשט (ELTE)  ותואר ראשון בפסיכולוגיה מהאוניברסיטה הפתוחה בירושלים, כמו כן, הוא בעל הכשרה באבחון פסיכודיאגנוסטי ובוגר קורס לטיפול באמצעות מיינדפולנס - MBCT.

נתנאל מטפל בבני נוער ובקשיים המעסיקים נערים ונערות בגיל ההתבגרות כמו דימוי עצמי, שייכות חברתית, גיבוש זהות ייחודית אל מול הצורך להשתייך לכלל, התמודדות עם פחדים וחרדות הן כאלה שקשורות למסגרת הלימודית והן אחרות, התמודדות מול הורים ואחים, קבלת סמכות, הכנה רגשית לצבא, טיפול בסטרס ולחץ נפשי, מצב רוח ירוד ודיכאון ועוד.

כמו כן, כחלק מהתמודדות עם גיל ההתבגרות, נתנאל עורך גם הדרכות הורים בהם מסייע להורים אשר ילדיהם אינם מעוניינים להגיע לטיפול או להורים המעוניינים לחזק את הקשר עם ילדיהם, לחזק את הסמכות ההורית או לעזור לילדיהם להתמודד עם קשיים רגשיים והתנהגותיים.

למבוגרים מסייע נתנאל להתמודד עם מצבים רגשיים שמזמן העולם המודרני לרבות סטרס וחרדה, קושי בהתמודדות עם לחצים, שילוב בין קריירה למשפחה, התמודדות עם ירידות ושינויים במצב הרוח, פחדים וחרדות, דיכאון, דימוי עצמי נמוך, משברי חיים ועוד.

את טיפוליו מתאים נתנאל לסוג הקושי ממנו סובל האדם וכמובן לצרכיו האישיים, כאשר הטיפול אותו מעניק משלב בין גישות פסיכולוגיות שונות, בהתבסס על הטיפול הדינמי תוך הוספת אלמנטים קוגניטיביים התנהגותיים ושילוב של טכניקות מיינדפולנס, הרפיה, דימיון מודרך ועוד.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נתנאל לנצקרון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נתנאל לנצקרון ובאחריותו/ה.