לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ד"ר נעמה לויצקי

ד"ר נעמה לויצקי

ד"ר נעמה לויצקי

פסיכולוגית קלינית מדריכה

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-7086

אודות ד"ר נעמה לויצקי בקצרה:

ד"ר נעמה לויצקי, פסיכולוגית קלינית בכירה ומנחת קבוצות. מטפלת בקליניקה פרטית בתל-אביב, פסיכולוגית בכירה במרפאת ילדים ונוער, ביה"ח לברה"נ נס ציונה.  פסיכולוגית קלינית, (PhD), מומחית- מדריכה, בעלת נסיון...

פניה אל ד"ר נעמה לויצקי

אודות ד"ר נעמה לויצקי

ד"ר נעמה לויצקי, פסיכולוגית קלינית בכירה ומנחת קבוצות.

מטפלת בקליניקה פרטית בתל-אביב, פסיכולוגית בכירה במרפאת ילדים ונוער, ביה"ח לברה"נ נס ציונה. 

פסיכולוגית קלינית, (PhD), מומחית- מדריכה, בעלת נסיון רב בטיפול עם ילדים, נוער ומבוגרים. לצד עבודתי בקליניקה פרטית מטפלת גם במסגרת השירות הציבורי בביה"ח לבריאות הנפש נס ציונה, וזאת מתוך אידיאולוגיה כי טיפול נפשי איכותי צריך להיות נגיש לכל אדם. לאחר תקופה בה טיפלתי בנערים ונערות במחלקת נוער (מחלקה אקוטית סגורה), היום אני עובדת במסגרת מרפאת ילדים ונוער בבית החולים. לתפיסתי כל טיפול הוא מפגש בין שניים, ביני לבין המטופל.ת, בו מתקיים שיח במספר רבדים וממדים. הטיפול מספק את המרחב המוגן והבטוח לבחון לעומק מחשבות, רגשות והתנהגויות, תוך הקשבה לשכבות המרובות של המשמעות. זהו המקום בו אנו מזהים את הדפוסים והחלקים שעוצרים את הפרט מלצמוח ומלחיות חיים מלאים, וזאת במטרה לייצר תנועה והתקדמות לעבר חופש פנימי וצמיחה אישית. 

בעלת נסיון בעבודה עם מגוון רב של קשיים, כדוגמת דיכאון וחרדה (כולל OCD בגישת טיפול קוגניטיבית התנהגותית), התמודדות עם משברי חיים, אבל ואובדן, הפרעות אישיות ועוד. בעלת נסיון מחקרי וטיפולי מיוחד בנושאים של יחסים משפחתיים בתקופות השונות שבמעגל חיי המשפחה, כולל יחסי הורים מבוגרים וילדיהם הבוגרים (העצמאיים יותר ואלו שפחות), הורות, טיפול במשחק עם ילדים, חוויות לידה ועוד. עם רקע של עבודה  טיפולית והדרכתית עם הקהילה הלהט"בקית, ונסיון רב בנושאים הקשורים בגיבוש זהות בכלל, זהות מגדרית ונטייה מינית בפרט. 

ניתן ליצור קשר דרך המייל: naama.levitzki@gmail.com

או בטלפון: 0545878544

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד"ר נעמה לויצקי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד"ר נעמה לויצקי ובאחריותו/ה.