לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אילה קימברג

אילה קימברג

אילה קימברג

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-5605

פסיכולוגית קלינית מומחית  אני עובדת כפסיכולוגית משנת 1998 ומומחית בפסיכוליגה קלינית משנת 2003. את לימודיי הפסיכולוגיה התחלתי באוניברסיטת חיפה והמשכתי לתואר שני באוניברסיטת ת"א.  סיימתי את הלימודים האקדמיים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אילה קימברג

אודות אילה קימברג

פסיכולוגית קלינית מומחית 

אני עובדת כפסיכולוגית משנת 1998 ומומחית בפסיכוליגה קלינית משנת 2003. את לימודיי הפסיכולוגיה התחלתי באוניברסיטת חיפה והמשכתי לתואר שני באוניברסיטת ת"א.  סיימתי את הלימודים האקדמיים בהצטיינות, אך האתגר והסיפוק האמיתיים היו בהזדמנות לעבוד עם מגוון רחב של לקוחות ומטופלים - ילדים והוריהם, בוגרים צעירים לפני ואחרי שירות צבאי, אנשים שמתמודדים עם מציאת זוגיות, עבודה, הקמת משפחות, טיפול בהורים מבוגרים, עם זוגות ואנשים בבגרות המאוחרת. עבדתי במרפאות לבריאות הנפש של משרד הבריאות, במרכז לבריאות הנפש בנס ציונה, במרכז הפסיכוגריאטרי שליד איכילוב וכעת עובדת בקליניקה פרטית בהוד השרון ובשיתוף פעולה עם קופת חולים מאוחדת.

בעיני הטיפול הפסיכולוגי שונה מרוב הטיפולים האחרים, בהיותו עבודת צוות, של המטפל והלקוח - האחד מומחה לחיפוש דרכים חדשות , להאזנה רגישה לכוון לאפשרויות גלומות, למשאלות.   והשני מומחה לכל הניסיון שכבר נרכש, ידע, העדפות, ערכים, כישורים, שיהיו מקור המשאבים איתם נוכל לעבוד. עבודת צוות טובה לדעתי, מאופיינת בהסתכלות בגובה העיניים, בחשיבה משותפת, בהפרייה הדדית, המובילים ליצירה משותפת - החיים שאת/ה רוצה לחיות.

בעבודתי אני משלבת מספר גישות לפסיכותרפיה, מתוך גישות דינמיות , נרטיביות וקוגנטיביות לטיפול, במטרה להתאים ככל האפשר את הטיפול לצרכים ולסגנון של הלקוח.

אני עובדת בקליניקה פרטית בהוד השרון.

מוזמנים ליצור קשר : 054-9730503 או ayalakimberg@yahoo.com

מידע נוסף, מאמרים ובלוג שאני כותבת,  ניתן למצוא באתר שלי:

http://ayalakimberg.wix.com/tipul-psychology

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אילה קימברג, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אילה קימברג ובאחריותו/ה.