לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מיכל א. עומר

מיכל א. עומר

מיכל א. עומר

מטפל/ת בהבעה ויצירה מאומת/ת
מספר רישום (עד 2004): 14745

אודות מיכל א. עומר בקצרה:

מיכל א. עומר:   מיכל א. עומר, M.A. בפסיכותרפיה באמצעות יצירה והבעה. למיכל דרגת מדריך רשום ביה"ת, ואישור משרד הבריאות לעיסוק בריפוי בהבעה ויצירה מס. 14745. תעודת הוראה של מ. החינוך , מ -1983 מיכל למדה אצל טובי...

פניה אל מיכל א. עומר

אודות מיכל א. עומר

מיכל א. עומר:

 

מיכל א. עומר, M.A. בפסיכותרפיה באמצעות יצירה והבעה. למיכל דרגת מדריך רשום ביה"ת, ואישור משרד הבריאות לעיסוק בריפוי בהבעה ויצירה מס. 14745. תעודת הוראה של מ. החינוך , מ -1983

מיכל למדה אצל טובי המורים בעולם בתחום: פאולו קניל השוויצרי, אנט ברדרוד מהולנד, מיירון שאראף מארה"ב, פרנסיס סמית – גולדברג, וגם פרופ' פיטר רואן, יו"ר האגודה האמריקאית לפסיכודרמה. בישראל: אליאב נהרין, צביקה תורן, יעקב נאור ואחרים.

מיכל היא מומחית בתחום הפסיכודרמה, ובשילוב של יצירה והבעה בתחומי האומנות השונים, עם מסעות טרנס-פרסונליים במסגרת העבודה הפסיכותרפויטית. עובדה זו מעניקה לעבודתה של מיכל כוח ועוצמה רבה. 

 

בשנה האחרונה לומדת מיכל פסיכותרפיה דינאמית אינטרסובייקטיבית ממוקדת, בביה"ס  "יישומים קליניים". 

 

לצד היותה מומחית בתחומי עיסוקה השונים, ממשיכה מיכל בלימוד, חיפוש וחקירה מתמדת  אחר דרכים חדשות, והעמקת ההכרות עם נפשו ורוחו של האדם.

 

למיכל קשר עמוק ומתמשך עם עולם המוסיקה. בנעוריה למדה נגינה בפסנתר ופיתוח קול. במשך שנים רבות הייתה זמרת פעילה, הן כסולנית והן בהרכבים קוליים קאמריים שונים.

 

היום משתמשת מיכל במוסיקה (קלאסית ואחרת) במסגרת עבודתה הטיפולית.

 

נסיונה המקצועי של מיכל הוא רחב ומקיף ביותר:

 

מיכל לימדה באונ' ת"א, במכללת הגליל המערבי ובמכללת עמק יזרעאל. במשך  כ-18 שנים לימדה מיכל באוניברסיטת חיפה, בפקולטה לרווחה ובריאות.

מיכל עבדה עם נשים מוכות, עם בוגרים בעלי צרכים מיוחדים בפרויקט דיור מוגן  באגודת ניצן, עם אוכלוסיות במצוקה בלשכות רווחה במקומות שונים, עם ילדים אוטיסטים, עם נגמלים מסמים ובני משפחותיהם, משפחות חד-הוריות ומשפחות אומנה. בנוסף לאלה עבדה מיכל בהדרכת מטפלים בסדנאות קצרות מועד בלשכות רווחה במקומות שונים, והנחתה סדנאות של קבוצות עובדים במקומות שונים במטרה לגבש רוח צוות ולעזור בפתרון בעיות מצטברות של מתחים וחיכוכים במקום העבודה.

 

מיכל מילאה גם תפקידי הוראה וניהול במסגרת החינוך הפורמלי, הן כמורה ומחנכת בבי"ס יסודי בקיבוץ, והן כמנחת מורות חיילות בבסיס הטירונות של המרכז לקידום אוכלוסיות מיוחדות בצה"ל.

 

למיכל כושר גבוה ביותר לאבחנה מדוייקת, יצירת קשר מהיר ואמין עם יחיד וקבוצה, יצירתיות וגמישות וגם תעוזה ללכת עם המטופל למצבים מאיימים בחייו, ברגישות ויכולת אילתור מחד, ומאידך, נאמנות מוחלטת למטופל, ויכולת להתאים את הכלים הטיפוליים השונים לצרכיו המיוחדים.

 

היום ממשיכה מיכל בעבודתה , מנחה סדנאות קבוצתיות מתמשכות וסדנאות קצרות מועד לפי הזמנה, ומנהלת פרקטיקה פרטית.

 

מיכל מתגוררת  בתל אביב, ומקיימת גם קליניקה בקרית טבעון.

 

טלפון: 

 

 072-2121894               072-2121894      פקס: 072-2318900   נייד: 050-4904801

 

דוא"ל: michal.a.omer@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מיכל א. עומר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מיכל א. עומר ובאחריותו/ה.