לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ליאת דותן

ליאת דותן

ליאת דותן

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-8383

אודות ליאת דותן בקצרה:

פסיכולוגית חינוכית מומחית מדריכה, עובדת בשפ"ח כפר סבא ובקליניקה פרטית ברעננה. רכזת ארצית להתמודדות עם בעיות התנהגות ומניעת אלימות, אגף פסיכולוגיה, שפ"י. מטפלת בילדים ומתבגרים עם קשיים רגשיים, בעיות...

פניה אל ליאת דותן

אודות ליאת דותן

פסיכולוגית חינוכית מומחית מדריכה, עובדת בשפ"ח כפר סבא ובקליניקה פרטית ברעננה. רכזת ארצית להתמודדות עם בעיות התנהגות ומניעת אלימות, אגף פסיכולוגיה, שפ"י.

מטפלת בילדים ומתבגרים עם קשיים רגשיים, בעיות התנהגות, הפרעות חרדה, קשיים במיומנויות חברתיות, הפרעות קשב וריכוז ולקויות-למידה, טיפול בהורות, הדרכת הורים ויחסי הורים-ילדים.

עוסקת בהעברה, ריכוז ופיתוח של תכניות להתמודדות עם בעיות התנהגות ומניעת אלימות. משמשת כמנחה ומדריכה בכירה בתכנית 'ללמוד לחיות ביחד', מרכזת את תכנית מטיב"ה בכפר סבא. בנוסף, מפתחת ומרכזת את תכנית מג"ן (מוגנות, גבולות, ונוכחות) בשפ"ח כפר סבא, שהנו מודל עירוני להתמודדות עם בעיות התנהגות בגנים. במסגרות אלו ואחרות, מעבירה קבוצות לילדים עם בעיות התנהגות, מלווה את הוריהם בתהליכים טיפוליים, מובילה התערבויות מערכתיות, מעבירה הכשרות והרצאות בנושא לצוותים המקצועיים במערכות החינוך (פסיכולוגים, גננות, סייעות וצוותים פרא רפואיים). 

ניתן ליצור איתי קשר בטלפון- 054-5545878 או במייל liat.dotan@gmail.com

אתר- http://liatdotan.wixsite.com/liatdotan

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ליאת דותן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ליאת דותן ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת ליאת דותן

תכנית מג"ן – מוגנות, גבולות ונוכחות: מודל רב-ממדי להתמודדות עם בעיות התנהגות בגן
ליאת דותן
ילדים בגיל הרך המפגינים בעיות כמו התנהגות תוקפנית וקושי בוויסות עצמי נותרים פעמים רבות ללא מענה טיפולי. במאמר זה מוצגת "תכנית מג"ן" (מוגנות,...
מאמרים | 25/8/2019 | 18,919 | תגובה אחת