לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
גבריאל ברקאי

גבריאל ברקאי

גבריאל ברקאי

פסיכיאטר

פסיכיאטר מאומת
מספר רשיון רופא: 1-29640

אודות גבריאל ברקאי בקצרה:

גבי ברקאי .M.D M.Sc פסיכיאטר ופסיכותרפיסט.  למדתי רפואה בבית הספר לרפואה בירושלים וסיימתי התמחות בפסיכיאטריה בבית החולים הדסה עין-כרם. סיימתי גם את תכנית ההכשרה ב- CBT בהדסה ואני בעל תואר שני בנוירוביולוגיה מבית...

גבריאל ברקאי לא מקבל פניות.
ניתן לשלוח פניה למטפלים אחרים:

פניה לטיפול

אודות גבריאל ברקאי

גבי ברקאי .M.D M.Sc

פסיכיאטר ופסיכותרפיסט. 

למדתי רפואה בבית הספר לרפואה בירושלים וסיימתי התמחות בפסיכיאטריה בבית החולים הדסה עין-כרם. סיימתי גם את תכנית ההכשרה ב- CBT בהדסה ואני בעל תואר שני בנוירוביולוגיה מבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית (בהצטיינות). יש לי הכשרה וניסיון רב בטיפול DBT פרטני בקשיי ויסות רגשי ואני מעביר, ביחד עם יעל סטמפלר, פסיכולוגית קלינית, קבוצת מיומנויות DBT בזום, לפי התכנית של מארשה לינהאן (2015). יש לי הרבה ניסיון גם בליווי פסיכיאטרי (פרמקולוגי) של טיפולי DBT ובטיפול תרופתי במגוון מצבים פסיכיאטריים נוספים.

אני עובד כסגן מנהל מחלקת טיפול יום פסיכיאטרי במרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי (איכילוב) ובקליניקה הפרטית שלי בתל אביב.

אני מתעניין בטיפול פסיכיאטרי פרמקולוגי, CBT ו- DBT. אני מאמין שבטיפול פסיכיאטרי נכון, יש שיח שמשלב ראייה של המצב הרפואי הכללי והמוחי בהתבסס על יידע עדכני, ביחד עם ראייה של האדם, חווייתה/ו האישית, עולמה/ו המנטלי ורוחניותו/ה. אני מאמין שפסיכיאטר/ית צריך/ה לעשות כמיטב יכולתו/ה לשלב את השפות השונות והעולמות השונים הללו ולעבור ביניהם בחופשיות.


נייד 052-4266813 דוא״ל gabibarkay@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של גבריאל ברקאי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי גבריאל ברקאי ובאחריותו/ה.