לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מוריס עוז

מוריס עוז

מוריס עוז

עובד סוציאלי ( M.S.W) - מטפל פרטני,זוגי ומשפחתי.

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 39444

בוגר תואר שני בעו"ס (M.S.W) - מטפל פרטני,זוגי ומשפחתי. מקבל למפגשיים טיפוליים, בכרמיאל ותל אביב.  הטיפול נועד לתת תמיכה והכלה בהתמודדות עם משברים שונים בתהליכי החיים, בהקשר האישי,זוגי או משפחתי, תוך כדי איפשור... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל מוריס עוז

אודות מוריס עוז

בוגר תואר שני בעו"ס (M.S.W) - מטפל פרטני,זוגי ומשפחתי. מקבל למפגשיים טיפוליים, בכרמיאל ותל אביב. 

הטיפול נועד לתת תמיכה והכלה בהתמודדות עם משברים שונים בתהליכי החיים, בהקשר האישי,זוגי או משפחתי, תוך כדי איפשור של מרחב המבוסס על הקשבה, הכלה, תמיכה וליווי.
 

במשך חיינו, אנו נכנסים למצבים לא פשוטים ולהתמודדויות לא קלות. הקשיים והמשברים שאנו עוברים מציבים בפנינו לא פעם כאב וסבל. המחשבות משתלטות, ולא נותנות מנוחה, הגוף סובל, ולפעמים אף מרגיש שאין תקווה באופק. במצבים כאלה מטפל קשוב יכול לתת יד ולעזור לעבור את המשבר יחדיו, למצוא ביחד נקודות עוצמה שבנו ולייצר משהוא חדש וטוב ויציב, בין אם זה במישור האישי, הזוגי או המשפחתי.

רבים מאיתנו חווים קשיים בזוגיות: בתקשורת, במיניות, ביכולת להרגיש אוהב ונאהב וביכולת להרגיש אינטימיות זה עם זו. הקשר, זה שהרחיב את הלב והחסיר פעימה, זה שהיה הדוק ומצמיח, עם הרבה רגעי ביחד ושימש כמקום מפלט מכל העולם – השתנה. השאלה איך ממשיכים מכאן, וצומחים יחדיו למקום טוב יותר ?
 
גם חיים משפחתיים, לפעמים הופכים לההתמודות ממשית, ולפעמיים אף רוויה חוסר סבלנות, ריבים וכעסים שלא ניגמרים. הטיפול במישור המשפחתי, נועד לעזור ולהקל על בני המשפחה הן בהתמודדות עם משברים ומצבים אקוטיים והן בהתמודדות עם קשיים שונים, כמו למשל : תקופות של שינוי:,תקופות משבר,קשיים עם ילדים ובני נוער וגירושין.
 
אני מלווה ועוזר לאנשים רבים במישור האישי, הזוגי והמשפחתי, עומד לצידם בתקופות קשות ומשברים, תומך, מסייע לחזור למקום המאוזן, הבריא והרגוע.  

ניתן ליצור איתי קשר בטלפון: 052-6713540 או באמייל: moris9@hotmail.com
 
למידע נוסף עלי:  
האתר שלי : www.morisoz.com
פרופיל פייסבוק : https://www.facebook.co...sychotherapy
 
בברכה,
 
מוריס
הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מוריס עוז, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מוריס עוז ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת מוריס עוז

רוברט רדפורד בטיפול משפחתי: מושגי יסוד בתיאוריות של מינושין ובואן בראי הסרט "אנשים פשוטים"
מוריס עוז
מהו "משולש רגשי"? מהי "תת מערכת"? ומה בדבר "הפציינט המזוהה"? לימוד מושגים תיאורטיים עלול להיות משימה מורכבת, אך בעזרת סיפורים, הצגות וסרטים ניתן...
מאמרים | 6/11/2013 | 42,099 | 5 תגובות