לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אורי לוין

אורי לוין

אורי לוין

פסיכולוג קליני מומחה

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-5709

 אורי לוין, בן 55. פסיכולוג קליני מומחה ואנליטיקאי קבוצתי, עובד עם מבוגרים ומתבגרים, טיפול אישי, זוגי וקבוצתי למדתי לתואר ראשון ושני בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת בן גוריון. לאחר הלימודים התמחתי... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אורי לוין

אורי לוין השיב ל 89% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות אורי לוין

 אורי לוין, בן 55. פסיכולוג קליני מומחה ואנליטיקאי קבוצתי, עובד עם מבוגרים ומתבגרים, טיפול אישי, זוגי וקבוצתי

למדתי לתואר ראשון ושני בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת בן גוריון. לאחר הלימודים התמחתי בתחומים טיפוליים רבים, ובמיוחד בטיפול קבוצתי. ב-2012 הוסמכתי כאנליטיקאי קבוצתי. אני חבר פעיל ומרצה במכון הישראלי לאנליזה קבוצתית, וחבר בועד המנהל של הארגון האירופאי לפסיכותרפיה פסיכואנליטית (EFPP). בוגר התכנית לפסיכותרפיה של אוניברסיטת תל אביב ומלמד בה, כמו גם בתכנית להכשרת מנחי קבוצות של אוניברסיטת תל אביב. 

בקליניקה המרווחת שלי שבהדר יוסף בתל אביב (חניה בשפע) אני מטפל במתבגרים, מבוגרים וזוגות משנת 1998. גישת העבודה הבסיסית שלי היא פסיכואנליטית-התייחסותית, עם שילוב של גישות נוספות בהתאם לצרכי המטופלים. השילוב של טיפול קבוצתי נכון ואפקטיבי עבור חלק מהמטופלים, ושתי הקבוצות הטיפוליות שאני מנחה כמעט עשרים שנים, מאפשרות למטופלים רבים מרחב התפתחות ושינוי נוסף על הטיפול האינדיבידואלי.

 

הנייד שלי בו ניתן להשיג אותי הוא 050-6304598 או בכתובת מייל urilevin123@gmail.com

 

 

 
 
 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אורי לוין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אורי לוין ובאחריותו/ה.