לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
גל חכים

גל חכים

גל חכים

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-8680

אודות גל חכים בקצרה:

גל חכים אשר - פסיכולוגית חינוכית מומחית ומטפלת הנעזרת בבעלי חיים. מרצה, מדריכה ומרכזת את תכנית הלימודים לטיפול רגשי הנעזר בבעלי חיים במכללה האקדמית "אורנים". בתחילת דרכי בלימודי הפסיכולוגיה, ידעתי שאהבתי...

פניה אל גל חכים

אודות גל חכים

גל חכים אשר - פסיכולוגית חינוכית מומחית ומטפלת הנעזרת בבעלי חיים. מרצה, מדריכה ומרכזת את תכנית הלימודים לטיפול רגשי הנעזר בבעלי חיים במכללה האקדמית "אורנים".

בתחילת דרכי בלימודי הפסיכולוגיה, ידעתי שאהבתי לבעלי חיים וניסיוני הפרטי בעוצמות המרפאות של הקשר עימם, יקבלו ביטוי בעבודתי הטיפולית. אני מאמינה בייחודיות של קשר טיפולי המתבסס בעזרת בעלי חיים ובמרחב הייחודי של פינת חי לטיפול בנפש. אני מאמינה שנוכחותם של בעלי חיים בטיפול משפיעה עמוקות על הילד, ומזמנת מפגש עם מצבי חיים מוכרים, כגון: מגע וקשר בינאישי, הורות ויחסים במשפחה, מיניות, תוקפנות וחוויות של חריגות חברתית או אובדן.

מניסיוני כפסיכולוגית בבתי ספר ובגני ילדים, נוכחתי לגלות שהדרך ליצירת שינוי משמעותי בנפשו ובתפקודו של הילד, דורשת טיפול בשלב מוקדם ומערך תמיכה של ההורים ושל הצוות החינוכי, ולכן אני מאמינה בעבודה משולבת עם כל הגורמים החינוכיים והטיפוליים.

כיום, אני מטפלת בילדים ומלווה הורים בגישה דינמית, התפתחותית ומערכתית. עובדת בשירות הפסיכולוגי חינוכי בתל – אביב, בקליניקה פרטית בתל – אביב בה אני מטפלת עם הכלבה שלי, ובקליניקה פרטית הבנויה בפינת חי טיפולית באזור עמק חפר. 

 

ניתן ליצור קשר בטלפון 0528776999 או במייל hakimgal@gmail.com

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של גל חכים, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי גל חכים ובאחריותו/ה.