לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
שכחת את הסיסמה? הקלידו אימייל ולחצו כאן אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
 
אני כותבת משהו לעצמי, הוא מתהפך לטקסט שירי, או שלא:

אני כותבת משהו לעצמי, הוא מתהפך לטקסט שירי, או שלא:

רות נצר | 6/8/2013 | 5,162 צפיות | הרשמו כמנויים

איך זה לפגוש בתוך ספרים שקראתי פעם את הפתקאות ששימשו

כסימניות לספרים שקראתי במשך השנים, שאני פותחת עכשיו מחדש,

פתקאות שרשמתי בהן כלאחר יד, רשימת קניות, אל מי עלי לטלפן,

לחשמלאי, לשכן, אל ההורים שכבר אינם איתי, הרהורים אודות הספר

בו אני קוראת, ציטוטים מהספר, ויכוח שלי עם הטקסט, שורות של שיר

בראשית דרכו, שמות ספרים שארצה לקרוא, ראשי פרקים לספר

שארצה לכתוב, ענינים שארצה לדבר עליהם בשיחת הטלפון הקרובה

עם חברת נפש, או עם המטפל שלי, תובנות על שעות הטיפולים

שהיו באותו יום, כל אלה רשומים לעתים על סימניות שנועדו לכך,

אבל רוב הסימניות הן מה שנקרה לטווח היד בהסח הדעת, עטיפת מכתב,

חשבונות הבנק או המכולת, כרטיסי אוטובוס, גזר עתון

בו טקסט העתון הוא הרקע למה שכתבתי. רקע הכרחי

לקרקע אותי – לדעת מתי כל זה היה.

כל אלה הם דרישת שלום ממה שכבר היה, הווה מתמשך,

החיים הכביכול שוליים; פסיפס זוטות החיים, תת ההכרה של הנייר

ממנו נובע הכל. והחיים הנשכחים האלה כפתקאות

בתוך ספרים הם שירה.

מטפלים בתחום

מטפלים שאחד מתחומי העניין שלהם הוא:
רעיה ויסבאום
רעיה ויסבאום
עובדת סוציאלית
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק), רמת גן והסביבה
ליאה רבקין
ליאה רבקין
פסיכולוגית
פרדס חנה והסביבה
ניר כתרי
ניר כתרי
עובד סוציאלי
רחובות והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)
איתי הימלפרב
איתי הימלפרב
פסיכולוג
תל אביב והסביבה, פתח תקוה והסביבה, רמת גן והסביבה
רקפת כץ-טיסונה
רקפת כץ-טיסונה
פסיכולוגית
שפלה
ענת שריג שמואלי
ענת שריג שמואלי
פסיכולוגית
רחובות והסביבה

עוד בבלוג של רות נצר

איך אכתוב את קורות חיי. הרי כל אחד סוחב קורות על גבו כדי לבנות מהן חיים. ואז בונה קורה על גב קורה, וכך...

תגובות

הוספת תגובה לפוסט

חברים רשומים יכולים להוסיף תגובות והערות.
לחצו כאן לרישום משתמש חדש או על 'כניסת חברים' אם הינכם רשומים כחברים.

dvora ashkenazidvora ashkenazi9/8/2013

מזכרות. שלום רות,
חושבת שיש בנו הצורך ליצור תזכורות לאו דווקא לדברים שיש לעשותם,
אלא ל - הייתי, חוויתי.
מעניין המפגש עם אותן תזכורות זכרונות,
מה הם אומרים בהווה.
תודה
דבורה

אין גם איןאין גם אין6/8/2013

תודה. רעיון יפה ונכון. [ל"ת].