לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ילנה פינקלשטיין

ילנה פינקלשטיין

ילנה פינקלשטיין

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-7702

ילנה פינקלשטיין - פסיכולוגית קלינית קליניקה פרטית בצור יצחק 0546259032 מטפלת בילדים, נוער ומבוגרים, לרבות הדרכת הורים, טיפול זוגי ומשפחתי. מאמינה בטיפול אינטגרטיבי המושתת על גישה דינמית ומערכתית בשילוב של כלים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ילנה פינקלשטיין

ילנה פינקלשטיין השיבה ל 50% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות ילנה פינקלשטיין

ילנה פינקלשטיין - פסיכולוגית קלינית

קליניקה פרטית בצור יצחק

0546259032

מטפלת בילדים, נוער ומבוגרים, לרבות הדרכת הורים, טיפול זוגי ומשפחתי. מאמינה בטיפול אינטגרטיבי המושתת על גישה דינמית ומערכתית בשילוב של כלים קוגניטיביים והתנהגותיים (CBT). הגישה הטיפולית ואורכו של הטיפול נקבעים מתוך דיאלוג עם המטופל ובהתאם לצרכיו ומטרותיו.

במסגרת עבודתי אני פוגשת ומנסה לסייע לאנשים עם קשיים שונים. חלקם סובלים מחרדה ו\או דיכאון, חלקם אינם מצליחים לחזור לשגרה וחשים כי חייהם נעצרו או נהרסו לאחר אירוע טראומתי. פונים אליי אנשים שחייהם נראים נורמטיביים וטובים כלפי חוץ, אך בתוך תוכם חשים ריקנות וחוסר הנאה. פונים אליי הורים לילדים צעירים ומתבגרים, לפעמים כדי להתמודד עם קושי ספציפי של הילד, ולעיתים קרובות כדי להחזיר את תחושת הקרבה והמסוגלות כהורים. אני מלווה, ומנסה לעזור, לזוגות במשברים ובאתגרים שהחיים מזמנים בזוגיות.

התחושות, המצבים והקשיים איתם אנשים פונים לטיפול מגוונים ושונים. יתכן שבעבר עם חלקם הצליחו להתמודד בכוחות עצמם, אך לעיתים הם או הסובבים חשים שאינם יכולים להמשיך לבד וזקוקים לעזרה.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ילנה פינקלשטיין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ילנה פינקלשטיין ובאחריותו/ה.