לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אילת נעמן פרי

אילת נעמן פרי

אילת נעמן פרי

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות בשילוב פסיכותרפיה

מוסמך/ת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומת/ת
מספר ת.ז: 00000-4634

מוסמכת MA בטיפול בהבעה ויצירה - טיפול בתנועה בשילוב אומנויות ופסיכותרפיה. בוגרת האקדמיה למוסיקה ירושלים (B.Mus), מטפלת קבוצתית ומנחת קבוצות בטבע. כמטפלת פרטנית וקבוצתית אני עובדת במשרד הבריאות-בריאות הנפש, משרד... קראו אודותיי בהרחבה...

בתקופה זו אני זמין/ה (בהתנדבות) למתן עזרה ראשונה נפשית. זהו יעוץ תמיכתי טלפוני בלבד שאינו מהווה תחליף לטיפול.


ניתן להתקשר אלי ל 0526772046 בימים:
שני, בין 10:00 ל 12:00

פניה אל אילת נעמן פרי

אודות אילת נעמן פרי

מוסמכת MA בטיפול בהבעה ויצירה - טיפול בתנועה בשילוב אומנויות ופסיכותרפיה.

בוגרת האקדמיה למוסיקה ירושלים (B.Mus), מטפלת קבוצתית ומנחת קבוצות בטבע.
כמטפלת פרטנית וקבוצתית אני עובדת במשרד הבריאות-בריאות הנפש, משרד הביטחון, עמותות שונות ובקליניקה פרטית בכמון ובכרמיאל.

מאמינה בכוחו של המפגש הטיפולי לתמוך בתהליכים משמעותיים שמביאים לפתחנו אתגרי החיים, לרוב בלי שבקשנו או צפינו. אנחנו רוצים להיות חזקים ולפתור בכוחות עצמנו. לעיתים זה עובד לנו ולעיתים זה 'גדול' עלינו. אני מזמינה אתכן ואתכם לבחון את האפשרות לתהליך משותף במרחב בו נתבונן ונחשוב יחד על מה היה, מה הווה ומה יהיה (לא בהכרח בסדר הזה). 
בשנים האחרונות אני מתמחה בטיפול בא.נשים המתמודדים עם מחלות כרוניות כגון ראומטולוגיה, נוירולוגיה, פסיכיאטריה. ניסיון גם באוטיזם בתפקוד גבוה. ועם א.נשים המתמודדים עם מסעות ואתגרי החיים.

בקליניקה אני נפגשת עם המתמודדים עם חרדה, דיכאון, ירידה במצב הרוח ובתפקוד היום-יומי (משברי חיים), טיפול במצבי אבל ושכול, טיפול דינמי ממוקד, טיפול נפשי, טיפול פסיכודינמי, הפרעת אישיות גבולית, סכיזופרניה, פסיכותרפיה.
כעובדת משרד הבריאות אני עובדת גם בטיפול קצר מועד עם מיקוד בהיבטים תפקודיים - שיקומיים - קבוצתי ופרטני.

ייחודה של התנועה ככלי טיפולי

במקרים של טיפול במוגבלות גופנית ,המפגש עם הגוף והתנועה במקום הרגיש, הכואב, המגביל, המתסכל, מאפשר גילוי והתמרה בדרכים ייחודיות ולא מוכרות - מפתיעות בעוצמתן ובחשיבותן.

כאבים פסיכוסומטיים
מחקרים רבים בשנים האחרונות מצביעים על קשר בלתי נפרד בין הנפש לגוף - מחלות כאב הן חלק מהביטויים לקשיים נפשיים לא פתורים הבאים לידי ביטוי בגוף. כחברה האגודה הישראלית לפסיכוסומטיקה אני מעשירה את הידע והיישום גם בתחומים אלו.

דימוי הגוף - חלק מרכזי בחווית העצמי שלנו. אנחנו לא תמיד נותנים לגוף את המקום הראוי בהיבט של השלם שאנחנו: גוף-נפש-קוגניציה. להבנה של הקשרים הללו יכולה להיות השפעה משמעותית על חווית השלם שאנחנו - במובן של לחיות בהכרה והשלמה מיטיבה עם מה שישנו ופחות עם מה שאיננו.

שילוב אומנויות, פסיכותרפיה ועולמות תוכן נוספים
אני יודעת שלהרבה א.נשים עבודה רגשית עם הגוף מרתיעה וחשוב לי לאפשר גמישות בבחירת המדיום הנכון לעבודה. בעבודתי אני משלבת את עולמות התוכן שרכשתי והתעשרתי במהלך חיי ואני מזמינה כל אחד ואחת להתנסות בהם בדרך לפגוש את נפשו-נפשה: מוסיקה, אומנות, כתיבה וקריאת טקסטים, פסיכותרפיה, עבודה עם מיינדפולנס ודמיון מודרך והרבה השראה מהטבע.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אילת נעמן פרי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אילת נעמן פרי ובאחריותו/ה.