לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מאיה טל-שש

מאיה טל-שש

מאיה טל-שש

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-8588

שמי מאיה טל-שש, מטפלת באומנות חזותית, מטפלת דיאדית ומדריכה. חברה ביה"ת, האגודה הישראלית לטיפול באמצעות אומנויות, והאגודה לטיפול הורה-ילד.  מתמחה בלימודי פסיכותרפיה פסיכודינאמית באומנויות.  מזה... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל מאיה טל-שש

אודות מאיה טל-שש

שמי מאיה טל-שש, מטפלת באומנות חזותית, מטפלת דיאדית ומדריכה.
חברה ביה"ת, האגודה הישראלית לטיפול באמצעות אומנויות, והאגודה לטיפול הורה-ילד. 
מתמחה בלימודי פסיכותרפיה פסיכודינאמית באומנויות. 

מזה שנים רבות, אני עובדת עם ילדים והורים במגוון מסגרות ציבוריות (קופות החולים, משרד החינוך, עמותת ניצן), ובקליניקה פרטית בחיפה. 

לצד השימוש במילים, בעבודתי משולבים אמצעי טיפול רבים, ביניהם יצירה, משחק, סיפורים ותנועה, על מנת לספק טווח ביטוי והבעה עשיר ונרחב ככל הניתן.

אני מתמחה בטיפול פרטני בילדים, במתבגרים ובמבוגרים צעירים, אשר הגיעו לטיפול עקב מגוון רחב של קשיים ומצוקות, בתחומים הרגשי, המשפחתי, החברתי, ההתפתחותי וההתנהגותי. למשל, סוגיות של ערך עצמי וביטחון עצמי, ויסות רגשי, כעסים, חרדות, דחייה חברתית, מופנמות, ועוד.

נוסף לטיפול הפרטניים, אני מתמחה בטיפול דיאדי, בהדרכות הורים ובטיפול בהורות. זאת מתוך תחושותיי לגבי מורכבותו של התפקיד ההורי, ואמונתי כי למעורבות ההורים חשיבות מרבית בטיפול של הילד, מעצם היותם עמודי התווך של ילדיהם. במשך השנים, ליוויתי הורים וילדים אשר התמודדו עם קשיים ומחסומים ביחסים שביניהם, כגון תלות וקשיי פרידה, ריחוק, פגיעה בסמכות ההורית, ביקורתיות וחוסר אמון, השפעות של גירושים, ועוד.

במקביל, אני מדריכה מטפלים וסטודנטים לטיפול באומנות בעמותת ניצן ובקליניקה. ההדרכה בגישה דינאמית ומעמיקה, באווירה מכילה ומצמיחה.

אשמח לצאת איתכם למסע משותף של יצירת קשר, התמודדות ושינוי, ולעבור תהליך משמעותי, יצירתי ומיטיב.

הקליניקה שלי ממוקמת בדרך הים בחיפה (5 דקות נסיעה ממרכז הכרמל), יש חניה באפור. 
מוזמנים ליצור קשר במספר 054-4752244

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מאיה טל-שש, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מאיה טל-שש ובאחריותו/ה.