לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
טליה איתם

טליה איתם

טליה איתם

פסיכולוגית שיקומית ונוירופסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-153593

שמי טליה איתם, פסיכולוגית שיקומית מומחית. אני עוסקת בעבודה פרטנית עם מטופלים, בדגש נפשי- רגשי וכן בהיבטים קוגניטיביים ואחרים, כולל התערבויות מערכתיות (זוגיות ומשפחתיות) בעת הצורך. מטפלת במבוגרים ומתבגרים (מגיל... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל טליה איתם

אודות טליה איתם

שמי טליה איתם, פסיכולוגית שיקומית מומחית. אני עוסקת בעבודה פרטנית עם מטופלים, בדגש נפשי- רגשי וכן בהיבטים קוגניטיביים ואחרים, כולל התערבויות מערכתיות (זוגיות ומשפחתיות) בעת הצורך.

מטפלת במבוגרים ומתבגרים (מגיל 16) שמתמודדים עם מצבי משבר בחיים, פוסט טראומה, חרדה, דיכאון והפרעות מצב רוח, אבל ואובדן, כאב כרוני (בעיקר פיברומיאלגיה וCRPS), נפגעי פעולות איבה, קשיים בתפקודי חיים (זוגיות, לימודים, תעסוקה וביחסים בין-אישיים), קשיים במיומנויות חברתיות, קשיי קשב, זיכרון והתארגנות, שינויים נפשיים וקוגניטיביים לאחר פגיעה מוחית, גופנית, או מחלה וכן שאלות זהות וערך עצמי.

אני עובדת בבית החולים "רעות" במחלקת אשפוז יום, כמטפלת ומאבחנת, ובעבר התמחיתי גם ביחידה הנוירופסיכולוגית לשיקום וטיפול בירושלים.

מקבלת בקליניקה נגישה ונעימה בירושלים, וכן און-ליין במקרי הצורך, בעברית ובאנגלית.

ליצירת קשר:
054-7-921-541
talyaeitam@gmail.com

השכלה אקדמית-
תכנית שנתית במיקוד יחסי אובייקט, לימוד קרוב
השתלמות גוף ונפש בפסיכותרפיה
M.A בנוירופסיכולוגיה שיקומית, המכללה האקדמית ת"א יפו
B.A במדעי ההתנהגות, אוניברסיטת בן גוריון

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של טליה איתם, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי טליה איתם ובאחריותו/ה.