לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רננה שטרנליכט

רננה שטרנליכט

רננה שטרנליכט

עובדת סוציאלית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 36921

אני עובדת סוציאלית קלינית (MSW), לומדת פסיכותרפיה במכון וויניקוט, עוסקת בטיפול במסגרת ציבורית ופרטית בירושלים ומתמחה בטיפול בטראומה מינית.   במסגרת עבודתי אני משלבת כלים טיפוליים מתחומי הטיפול הדינאמי והטיפול... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל רננה שטרנליכט

אודות רננה שטרנליכט

אני עובדת סוציאלית קלינית (MSW), לומדת פסיכותרפיה במכון וויניקוט, עוסקת בטיפול במסגרת ציבורית ופרטית בירושלים ומתמחה בטיפול בטראומה מינית.

 
במסגרת עבודתי אני משלבת כלים טיפוליים מתחומי הטיפול הדינאמי והטיפול בטראומה. מטפלת במתבגרים ובמבוגרים המתמודדים עם משברי חיים, קשיים רגשיים, מצבי טראומה שונים והפרעות חרדה, וכן עושה הדרכות הורים וטיפול בהורות.


עובדת כיום במרכז "בנפשנו" בו אני מטפלת בנפגעות תקיפה מינית. במסגרת עבודתי אני מתמחה בטיפול ארוך טווח בטראומה בצוות מקצועי, התערבות משפחתית ופרטנית בשעת משבר והדרכות הורים. בעלת ניסיון קליני בטיפול בילדים ונוער נפגעי טראומה מינית, בנשים עגונות ומסורבות גט (נפגעות אלימות), בעבודה עם מתמודדי.ות נפש במסגרת של חלופת אשפוז ובמחלקה להפרעות אכילה.


ניתן ליצור איתי קשר ב- 0549413682

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רננה שטרנליכט, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רננה שטרנליכט ובאחריותו/ה.