לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
בן אור אורטרגר

בן אור אורטרגר

בן אור אורטרגר

פסיכולוג שיקומי מומחה

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-145404

אני מאמין ביצירת מרחב בטוח ומכיל, בו עובדים ביחד למען המטרה. כל אדם הוא שונה ודורש התכווננות שונה, ולכן אני דוגל בטיפול שמשלב כלים שונים מגישות שונות על מנת לתת את המענה המיטבי לכל אחד. מציע טיפול לנוער ולמבוגרים.... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל בן אור אורטרגר

אודות בן אור אורטרגר

אני מאמין ביצירת מרחב בטוח ומכיל, בו עובדים ביחד למען המטרה. כל אדם הוא שונה ודורש התכווננות שונה, ולכן אני דוגל בטיפול שמשלב כלים שונים מגישות שונות על מנת לתת את המענה המיטבי לכל אחד. מציע טיפול לנוער ולמבוגרים. בעל ניסיון בטיפול וסיוע בהתמודדות עם משברים, חרדה, דיכאון, גיבוש זהות מינית, בעיות התנהגות, OCD, פגיעות ראש, הפרעות אישיות, פגיעות מיניות ועוד. מנוסה בטיפולים הכוללים הדרכת הורים.

אני מטפל בעיקר, בגישה אקטיבית ומחזקת, בתפיסה אינטגרטיבית המשלבת טיפול פסיכו-דינאמי עם כלים מעולם הCBT, המיינדפולנס, הסכמה תרפיה, דמיון מודרך ועוד. בעל ניסיון בהתמודדות מול התנגדויות בטיפול ומנוסה ביצירת תהליכים משמעותיים גם במקרים בהם היו ניסיונות טיפול עבר שלא צלחו.

הכשרה וניסיון מקצועי:

תואר שני בנוירופסיכולוגיה שיקומית M.A-המכללה האקדמית תל אביב יפו

תואר ראשון בפסיכולוגיה ומדעים קוגניטיביים B.A-אוניברסיטת בן גוריון.

טיפלתי במשך 4 שנים בבני נוער בעלי קשיים מגוונים והענקתי הדרכת הורים במסגרת תיכון לחינוך מיוחד. כמו כן, צברתי ניסיון רב בעבודה מול צוותי חינוך, גורמי רווחה ופסיכיאטריה. במקביל לטיפול, עסקתי רבות באבחונים נוירו-קוגניטיביים, רגשיים ודידקטיים.

בעבר טיפלתי גם במרפאת כאב, בביה"ח רמבם.

בנוסף לטיפול, אני עוסק גם בתחום ההכנה לראיונות עבודה ומכיר היטב את עולם המיונים לתעסוקה.

הקליניקה נמצאת בעיר התחתית בחיפה במקום עם נגישות גבוהה לתחבורה ציבורית (ניתן להגיע באוטובוס, במטרונית או ברכבת) ועם חניה בקרבת מקום. הבניין בעל נגישות לנכים. ישנה גם אפשרות לטיפול אונליין בזום.

ליצירת קשר ניתן לפנות אלי בטלפון, בוואטסאפ או בהודעה

054-6337244

מ.ר 27-145404

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של בן אור אורטרגר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי בן אור אורטרגר ובאחריותו/ה.