לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
גלעד חי

גלעד חי

גלעד חי

מוסמך (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות

מוסמך (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומת
מספר ת.ז: 00000-2464

נעים מאד, אני גלעד, מטפל רגשי (התמחות ביבליותרפיה, מבוגרים, טיפול יום באר יעקב). האוכלוסייה בה אני מטפל היא של מבוגרים, בקליניקה פרטית(ת"א) ומרפאת בריאות הנפש ברחובות, ובני נוער, בקליניקה פרטית(ת"א)ובביה"ס... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל גלעד חי

אודות גלעד חי

נעים מאד, אני גלעד, מטפל רגשי (התמחות ביבליותרפיה, מבוגרים, טיפול יום באר יעקב).
האוכלוסייה בה אני מטפל היא של מבוגרים, בקליניקה פרטית(ת"א) ומרפאת בריאות הנפש ברחובות,
ובני נוער, בקליניקה פרטית(ת"א)ובביה"ס תיכון מקיף ח' בראשון לציון.

אני יודע עד כמה עשויה להיות קשה המחויבות הכלכלית הכרוכה בטיפול רגשי פרטי. בחרתי להעניק טיפול רגשי בעלות של 220 ש"ח למפגש, לכל הפחות, בכמה וכמה חודשי פתיחתו של קשר.   

בקליניקה אני פוגש במטופלים במגוון מצבים, בהתאם להם אני מתמקם כמטפל, החל ממצבי משבר אקוטיים על רקע מחלה, אובדן, מלחמה(עקורים ונפגעים), פיטורין, פרידה, נתק משפחתי, טיפול בבן משפחה חולה (יש לעיתים מטופלים הנזקקים במצבים אלה, לשני מפגשים שבועיים ובין הפגישות לשיחות טלפוניות, יש ואני מבקש גם ליווי נוסף, פסיכיאטרי, להיטיב את ההחזקה ולהשלים אותה) דרך התמודדות עם מצבים מתמשכים של משבר, מחלות כרוניות וכלה במצבים בהם יש קושי או נטל רגשי שהחיים מביאים איתם ללא אירוע משברי "מיוחד", שינוי כיוון מקצועי, בחינה של זוגיות, התבגרות, עיסוק בשאלות קיומיות או\ו בסוגיות של "התפתחות וצמיחה" רגשית.(בד"כ ה"סטינג הרגיל", פגישות חד שבועיות)
בשל היותי אמן ליווי של תהליכי יצירה קרוב מאד לליבי.

וביתר פירוט, אני מטפל במנעד של קשיים רגשיים: קשיים בזוגיות קיימת, סיום זוגיות ופתיחת "פרק חדש", מציאת זוגיות ובניית משפחה, מציאת עבודה וביסוס קריירה. 
יצירה, טיפוח ושיפור קשרים חברתיים. הבנה של תהליכים חברתיים על בסיס התבוננות עצמית וחברתית (בעיקר עם אסי"ם – אוטיזם בתפקוד גבוהה לרבות אספרגר).הפרעת קשב על השלכותיה הרגשיות הנרחבות וצרכי ההתארגנות הנלווים. תמיכה בתהליכי יצירה של אמנים. 
עיבוד טראומה הנובעת ממלחמה, התעללות, תאונת עבודה, מחלת אדם קרוב. 
התמודדות (תמיכה והחזקה) עם קושי נפשי של בן משפחה קרוב. עיבוד ותמיכה בשכול אובדן ואובדנות(דורשת החזקה פסיכיאטרית תומכת), התמודדות עם דיכאון והפרעות חרדה על שלל צורותיהם לרבות אפיזודה דיכאונית (שאינה דורשת טיפול אינטנסיבי בטיפול יום או אשפוז מלא), דיכאון כרוני (דיסתימיה).הפרעות אישיות, בירור זהות מינית.

באופן בו אני מטפל יש מקום מרכזי לשיחה (פסיכותרפיה באוריינטציה דינמית). 
על פי צרכי המטופל\ת ורצונה\ו אני משלב התנסויות ביבליותרפיות.
 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של גלעד חי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי גלעד חי ובאחריותו/ה.