לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ליטל חיטוביץ

ליטל חיטוביץ

ליטל חיטוביץ

מטפלת משפחתית וזוגית, מתמחה בפסיכותרפיה דינמית

מטפלת זוגית ומשפחתית מאומתת
מספר תעודת הסמכה: 2284

נעים מאד, שמי ליטל, מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת ומטפלת בהתמכרויות. מתמחה בפסיכותרפיה דינמית. כיום מטפלת בקלינקות באודים (ליד נתניה) ובכרכור. אני עובדת עם אוכלוסיות מגוונות ולאורך השנים רכשתי ניסיון רב בטיפול... קראו אודותיי בהרחבה...

בתקופה זו אני זמינה (בהתנדבות) למתן עזרה ראשונה נפשית. זהו יעוץ תמיכתי טלפוני בלבד שאינו מהווה תחליף לטיפול.


ניתן להתקשר אלי ל 054-4509576 בימים:
ראשון, בין 11:00 ל 17:00
שני, בין 09:00 ל 14:00
שלישי, בין 17:00 ל 20:00
רביעי, בין 09:00 ל 14:00
חמישי, בין 10:00 ל 21:00
שישי, בין 16:00 ל 18:00
שבת, בין 11:00 ל 21:00

פניה אל ליטל חיטוביץ

אודות ליטל חיטוביץ

נעים מאד, שמי ליטל, מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת ומטפלת בהתמכרויות. מתמחה בפסיכותרפיה דינמית. כיום מטפלת בקלינקות באודים (ליד נתניה) ובכרכור.

אני עובדת עם אוכלוסיות מגוונות ולאורך השנים רכשתי ניסיון רב בטיפול פרטני, משפחתי וזוגי עם מתבגרים, מבוגרים והגיל השלישי. התמקדתי בתחומים של התמכרויות, טראומה מורכבת, טראומה מינית, משברים אקוטיים, אובדנות, חרדות, אבל ושכול.

הכשרות: כעת בסיום לימודי פסיכותרפיה דינמית תלת שנתיים בבר אילן, בוגרת תכנית הכשרה קלינית במרכז הישראלי לטיפול בהתמכרויות של ביה"ח לב השרון. כמו כן, בוגרת התכנית לטיפול אינטגרטיבי בהתמכרויות של מכון מפרשים לפסיכותרפיה. עברתי השתלמות ממושכת בטיפול בטראומה מינית.  השתלמות של לימודי ACT.

עד לאחרונה עבדתי בתחנה לטיפול משפחתי בכפר יונה, במסגרת האגף לשירותים חברתיים של הרווחה.

במסגרת הניסיון שצברתי בטיפול בהתמכרויות עבדתי במרפאה לטיפול בהתמכרויות של ביה"ח לב השרון בטיפול משפחתי. הקמתי יחידה לתחלואה כפולה לטיפול בצעירים במסגרת שיקומית של דיור מוגן בחדרה. כמו כן, טיפלתי בכפר איזון במשפחות של צעירים המתמודדים עם התמכרות.

פילוסופיית הקינטסוגי היפנית מספרת על הסדקים בכלי חרס שנשבר המייצגים  יופי עמוק וייחודיות בהכרה בחוסר השלמות של הכלי. אני מאמינה כי חלק מרכזי בתהליך הטיפולי הוא במתן תוקף בשברים ובסדקים המתקיימים בתוך הנפש. טיפול משפחתי, זוגי ופרטני מטרתו לאפשר הקשבה משותפת לקולות שונים שעולים ואפשרות לייצר מרחב בטוח בו יש הכרה בקשיים בין אישיים ותוך נפשיים. מרחב זה מסייע בבנייה הדרגתית של תחושת ביטחון, קרבה ורגישות לאחר. אני מאמינה כי תהליך אינטגרטיבי בו מתקיים מעבר בין שיטות טיפול שונות יאפשר טיפול הוליסטי, קשוב ומותאם לתנועה הפנימית של המטופל ובני המשפחה. אני מטפלת בשיטה הדינמית ומשלבת כלים נוספים מגישות טיפול נוספות ומתוך הקשבה לצורך של המטופל. 

לימודים: סטודנטית ללימודי פסיכותרפיה דינמית. מטפלת משפחתית וזוגית מוסמכת. בוגרת לימודי טיפול אינטגרטיבי בהתמכרויות ובוגרת הכשרה קלינית של המרכז הישראלי להתמכרויות של בית חולים לב השרון.בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות. תואר שני במגמת פסיכולוגיה התפתחותית בשילוב החוג לייעוץ חינוכי לגיל הרך.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ליטל חיטוביץ, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ליטל חיטוביץ ובאחריותו/ה.