לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
גיא סעאתי

גיא סעאתי

גיא סעאתי

עובד סוציאלי קליני

עובד/ת סוציאלי/ת מאומת/ת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 41429

עובד סוציאלי קליני, מציע טיפול בגישה התייחסותית ומודעת-טראומה. מתרגל, לומד ומלמד מדיטציה ודהרמה בודהיסטית. בעל ניסיון מגוון בטיפול נפשי בשירות הציבורי ובטיפול מקוון, בהנחיית קבוצות ולימוד בסדנאות וקורסי מדיטציית... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל גיא סעאתי

אודות גיא סעאתי

עובד סוציאלי קליני, מציע טיפול בגישה התייחסותית ומודעת-טראומה. מתרגל, לומד ומלמד מדיטציה ודהרמה בודהיסטית. בעל ניסיון מגוון בטיפול נפשי בשירות הציבורי ובטיפול מקוון, בהנחיית קבוצות ולימוד בסדנאות וקורסי מדיטציית מיינדפולנס.

אני עובד עם בוגרים (בני 18 ומעלה) שמבקשים ליווי מקצועי ותמיכה בתהליכי שינוי, ושמתמודדים עם מגוון קשיים אישיים ובינאישיים. יש לי ניסיון בעבודה בהתמודדות עם דיכאון, מתח וחרדה, בקשיים באינטימיות וביחסים בינאישיים, בטיפול בפוסט-טראומה ובטיפול מותאם לסוגיות הקשורות לקהילת הלהט"בק+. 

הטיפול בגישה אינטגרטיבית, בבסיסה פסיכותרפיה דינמית באוריינטציה התייחסותית. זו גישה שרואה חשיבות ביצירת קשר מיטיב, מותאם ובגובה העיניים בין מטפל ומטופל. להבדיל מיחסי רופא וחולה, בטיפול אנחנו מכוונים ליצור יכולת התבוננות משותפת במטרה להבין את מארג התנאים שמשמרים מצבים של קושי רגשי ולבחון יחד דרכים חדשות לגשת ו"להיות עם" העולם הרגשי, כך שיתאפשר הקלה וריפוי.

אני משלב בטיפול לפי התאמה למטופל.ת ורצונו היבטים שנוגעים לרוח האדם מתוך התפיסה של הפסיכולוגיה הבודהיסטית וכלים מבוססי מיינדפולנס לתרגול נוכחות והקשבה. אלו כלים שנמצאו בשנים האחרונות תקפים ומועילים להגברת היכולת להכיל ולהיות בנוכחות יציבה בהתמודדות עם קושי.

אני משתדל ליצור מרחב מקבל, קשוב ומעצים שמאפשר בניית אמון ביננו, ובו את או אתה תוכל/י לפגוש את הכוחות שסייעו לך להתמודד עד כה ולרתום אותם להתמודדות העומדת לפתחך ולהמשך של התפתחות וצמיחה.

ניתן לפנות אלי במייל Gaia@heart-refuge.com או בוואטסאפ במספר 053-8219209

השכלה אקדמית

ניסיון בעבודה טיפולית

התמחות במגזר הציבורי:

עבודה טיפולית במגזר הפרטי ותחומים רלוונטים נוספים:

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של גיא סעאתי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי גיא סעאתי ובאחריותו/ה.