לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מיה אטלי זלצר

מיה אטלי זלצר

מיה אטלי זלצר

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-141767

שמי מיה, פסיכולוגית בסיום התמחות שיקומית. בעלת ניסיון בעבודה עם אנשים המתמודדים עם מגוון משברי חיים הדורשים התארגנות ותמיכה, והחווים ירידה בתפקוד ומצוקה רגשית, פגיעה בדימוי העצמי, קשיים בוויסות הרגשי ועוד.... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל מיה אטלי זלצר

אודות מיה אטלי זלצר

שמי מיה, פסיכולוגית בסיום התמחות שיקומית. בעלת ניסיון בעבודה עם אנשים המתמודדים עם מגוון משברי חיים הדורשים התארגנות ותמיכה, והחווים ירידה בתפקוד ומצוקה רגשית, פגיעה בדימוי העצמי, קשיים בוויסות הרגשי ועוד. לאורך השנים, צברתי ניסיון המתמקד בעבודה עם מצבים רפואיים אקוטיים או כרוניים, כגון פגיעות ראש, אירועים מוחיים, פציעות גופניות מחלות וכאבים כרוניים. בעבודתי כפסיכולוגית שיקומית, אני עוסקת בתהליכי עיבוד של אובדנים שונים ומגוונים, עבודה עם תגובות דיכאון, פוסט טראומה וחרדה, שינויים בתפקוד האישי והבין-אישי, לצד תהליכי הסתגלות וקבלה של המגבלה.

גישתי הטיפולית הינה אינטגרטיבית, ומשלבת עבודה דינאמית, לצד כלים קוגניטיביים-התנהגותיים (CBT) בהתאם לצורך. אני רואה ערך רב בשיח טיפולי בגובה העיניים, תוך שמירה על מרחב בטוח ומחזיק, אשר עשוי לאפשר גילוי והבנה מעמיקה של העולם הפנימי, עיבוד ובחינה של דרכי התמודדות עם הקשיים.

כיום אני עובדת כחלק ממערך הפסיכולוגים באשפוז יום בשיקום בביה"ח שיבא. 

מטפלת במבוגרים בקליניקה פרטית ברמת גן (רמת חן), עם אפשרות לטיפולים מרחוק.

ניתן ליצור קשר בטלפון 052-5321123, או במייל Zelzer.maya@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מיה אטלי זלצר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מיה אטלי זלצר ובאחריותו/ה.