לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ענבל דבורי לוי

ענבל דבורי לוי

ענבל דבורי לוי

עובדת סוציאלית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 21659

אודות ענבל דבורי לוי בקצרה:

שמי ענבל דבורי לוי. אני מטפלת מוסמכת, MSW, בעלת תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית, בעלת 15 שנות ניסיון בתחום הטיפול. אני עוזרת לאנשים עם ביקורתיות ושיפוטיות עצמית גבוהה להיות חברים טובים יותר של עצמם, באמצעות טיפול...

פניה אל ענבל דבורי לוי

אודות ענבל דבורי לוי

שמי ענבל דבורי לוי. אני מטפלת מוסמכת, MSW, בעלת תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית, בעלת 15 שנות ניסיון בתחום הטיפול.

אני עוזרת לאנשים עם ביקורתיות ושיפוטיות עצמית גבוהה להיות חברים טובים יותר של עצמם, באמצעות טיפול רגשי, בשיחות, בקליניקה שלי ברמת גן או בזום.

אני עוסקת גם בהדרכת אנשי טיפול, בהכשרות מקצועיות לאנשי טיפול, בפיתוח חומרי הדרכה, בהנחיית קבוצות, סדנאות והרצאות לאנשי טיפול, וגם לקהל הרחב.

כמה מילים על ביקורתיות עצמית גבוהה ועל מה שקורה בטיפול:

לכולנו יש קול שלילי וביקורתי שחי בתוכנו. לעיתים הקול הזה תופס מקום גדול בחיינו, גדול מדי, מה שעשוי לגרום לנו לסבל רב. הרבה פעמים הוא נשמע כך: "את דפוקה", "אני ממש מטומטם", "אני לא מספיק טובה", "אני כזה כשלון, שוב הרסתי הכל"...

הביקורת העצמית עשויה גרום ל"לופים" של רגשות שליליים, חשיבה שלילית, והתנהגויות שליליות כלפי עצמנו וכלפי הסביבה שלנו. הביקורתיות עשויה להקשות עלינו לדאוג לעצמנו ולתת מענה לצרכים שלנו, ולפעמים עשויה להוביל לסוגים של "הענשה עצמית". בנוסף, הביקורתיות עלולה לגרום לחרדה, דיכאון, דימוי עצמי נמוך, והתנהגויות של הרס עצמי.

בנוסף, מאוד מאתגר להיות במיטבנו כשאנחנו לא נעימים כלפי עצמנו, יורדים על עצמנו, ולפעמים אפילו שונאים את עצמנו.

מקורה של הביקורת העצמית היא ב"אוטומטים" שהתפתחו אצלנו, וקשורים לגורמים שאינם בשליטתנו, ביניהם הסביבה בה גדלנו, וחוויות חיים מהילדות המוקדמת, הדרך שבה המוח שלנו התפתח וגם גנים.

מה שעוזר מאוד להפחית את הביקורת העצמית ואת הסבל שמתלווה אליה היא החמלה העצמית.

בתהליך הטיפולי, לומדים לפתח חמלה עצמית, ובעזרתה להתמודד עם אתגרי החיים עם פחות ביקורת עצמית, פחות לחץ, כעס ודאגה, ועם יותר יציבות, ביטחון, שלווה, שמחה וקבלה עצמית. לומדים גם כיצד אפשר להשיג את המטרות האישיות בדרך הרבה  יותר אפקטיבית וידידותית.

מוזמנים ליצור איתי קשר 

בטלפון 050-8278257

במייל inbal.dvori.levy@gmail.com

דף הפייסבוק שלי https://www.facebook.com/be.a.better.friend.of.yourself/

האינסטגרם שלי @inbaldvorilevy

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ענבל דבורי לוי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ענבל דבורי לוי ובאחריותו/ה.