לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ענת שמלא

ענת שמלא

ענת שמלא

עובדת סוציאלית קלינית (M.S.W.) ופסיכותרפיסטית.

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 40830

ד"ר ענת שמלא  פסיכותרפיסטית  עו"ס קלינית מ.ר.40830  כולנו מתמודדים עם מצוקות החיים והן קשורות בכל מעגלי החיים:  בבית ובמשפחה, בזוגיות, בהורות, בעבודה, עם חברים ועם עצמנו. יש מי שנושאים את מצוקותיהם... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ענת שמלא

אודות ענת שמלא

ד"ר ענת שמלא ענת שמלא 1
פסיכותרפיסטית 
עו"ס קלינית מ.ר.40830 

כולנו מתמודדים עם מצוקות החיים והן קשורות בכל מעגלי החיים:  בבית ובמשפחה, בזוגיות, בהורות, בעבודה, עם חברים ועם עצמנו. יש מי שנושאים את מצוקותיהם על פני זמן רב – אי ביטחון, חרדות, דיכאונות, ייאוש, בלבול, קשיים בקבלת החלטות; ויש מי שחשים סבל וחוסר אונים מול משבר עכשווי - אובדן, פרידה, מחלה, טראומה, אתגר מאיים.  

היי שמי ענת, ואני מזמינה אותך להתבוננות על דרך התמודדותך במצבים אלה. אני פסיכותרפיסטית ועובדת סוציאלית קלינית, מטפלת בבני נוער, צעירים ומבוגרים – נשים וגברים. הנני מטפלת דינמית המאמינה שהטיפול מתחיל טרם המפגש וממשיך לאחריו והשהות בטבע מעודדת תחושת חופש והתבוננות פנימה. בתוך כך גם עיצבתי קליניקה ניידת, המשלבת שיטות טיפול קלאסיות במרחב טיפולי בטבע. 

ליצירת קשר
נייד: 050-9266642
דוא"ל: therapy.anat@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ענת שמלא, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ענת שמלא ובאחריותו/ה.