לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ד"ר אורי אהרונוב

ד"ר אורי אהרונוב

ד"ר אורי אהרונוב

תואר שלישי (PhD) בטיפול באמצעות מוזיקה

מוסמך (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומת
מספר ת.ז: 00000-1773

אודות שמי אורי אהרונוב, אני תרפיסט במוזיקה (PhD אוניברסיטת בר אילן) ומטפל בילדים נוער ומבוגרים, מדריך מטפלים וסטודנטים לתרפיה במוזיקה באוניברסיטת חיפה ובר אילן ומנחה סדנאות בתחום זה. אני משלב בחיי המקצועיים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ד"ר אורי אהרונוב

אורי אהרונוב עוסק בהדרכה, הדרכת הורים, טיפול באמצעות אמנויות, טיפול במוסיקה, טיפול במשחק, טיפול משפחתי, טיפול נפשי, טיפול פסיכו-דינאמי, טיפול פסיכולוגי, טיפול קבוצתי, ייעוץ, מחקר, קשיבות (Mindfulness) ושיקום.

מטפל בגיך הרך, גיל השלישי, ילדים, מבוגרים, מתבגרים ונוער. בהתמודדות עם אוטיזם וליקויי תקשורת, אירועים רפואיים (טיפול, השתלה, ניתוח...), דיכאון והפרעות מצב רוח, הפרעות אישיות, הפרעות התנהגות (ילדים), הפרעות התפתחותיות, הפרעות נפש, הפרעות קשב וריכוז, הרטבה/הצטאות (ילדים), התנהגויות כפיתיות, חרדה, יחסי הורים-ילדים, משברי חיים (גירושים, אסון..), פגיעות מוח, פוביות (פחדים), פוסט טראומה, קשיים בהתארגנות, קשיים בזוגיות וקשיים במיומניות חברתיות.

דובר אנגלית ועברית.
טיפול גיי-פרנדלי
מרצים בפסיכולוגיה, פסיכותרפיה, הורות ועוד
פנוי לקבלת מטופלים חדשים

אורי אהרונוב חבר באיגודים המקצועיים:

אודות ד"ר אורי אהרונוב

אודות

שמי אורי אהרונוב, אני תרפיסט במוזיקה (PhD אוניברסיטת בר אילן) ומטפל בילדים נוער ומבוגרים, מדריך מטפלים וסטודנטים לתרפיה במוזיקה באוניברסיטת חיפה ובר אילן ומנחה סדנאות בתחום זה. אני משלב בחיי המקצועיים והאישיים את אהבתי למוזיקה (סקסופוניסט), לאנשים, ליצירתיות ולטבע ומרחבים.

אני מלווה במפגשי הטיפול מטופלים צעירים, בוגרים ומבוגרים, המתמודדים עם אתגרים וקשיים שונים בן השאר סביב דילמות מקצועיות, אבל ואובדן, יחסים בין אישיים, זהות מינית, זוגיות ואינטימיות. אני בעל ניסיון רב בעבודה עם ילדים ונוער המתמודדים עם קשיים רגשיים, קשיים חברתיים, חרדה ודיכאון, קשיים בריאותיים, התמודדות עם מחלות, בעיות בתפקוד ובעיות התנהגות. בעבודה זאת אני משלב הדרכות הורים כחלק משמעותי מהטיפול בילד/ה.

אני מאמין ביצירתו של מרחב בטוח במפגש המאפשר מגע עם כל החלקים הנמצאים בנו, ביצירת קשר מיטיב הנוצר במסע המשותף בטיפול, ובחיבור ומתן ביטוי לקול האותנטי והיצירתי הקיים בכל אחד.כמטפל במוזיקה אני מאפשר את החופש לנוע  בין מילים וצלילים (ולפעמים גם שקט). אין הכרח להבין או "לדעת" מוזיקה. כלי הנגינה השונים, השירים המושמעים או הנכתבים במפגש, ושימוש בקול יכולים להוות אמצעי ביטוי משמעותי במפגש לצד השיחה והמילים.

 

השכלה אקדמית:

תואר שלישי - PhD במחלקה לתרפיה במוזיקה אוניברסיטת בר אילן.
תואר שני - M.A בתרפיה במוזיקה אוניברסיטת בר אילן.
תואר ראשון - B.Sc במדעי הסביבה מכללת תל חי.

לימודי תעודה והכשרות:
בוגר בית ספר רימון במגמת ביצוע - סקסופוניסט.
בוגר קורס לכלי הנחייה מתקדמים לתהליכים טיפוליים באמצעות מיינדפולנס עם הטבע במרכז "טבע ומהות".
השתלמויות רבות למטפלים בהבעה ויצירה במסגרת משרד החינוך בנושאים כגון: הדרכת הורים, הנחיית קבוצות, עבודה טיפולית עם ילדים מאושפזים, גישות בפסיכותרפיה בטיפול בהבעה ויצירה.
שחקן ומנחה תיאטרון פלייבק מאז 2006.

 

ניסיון מקצועי

מטפל בקליניקה פרטית ביפו לילדים נוער ומבוגרים. משלב הן עבודה בתוך הקליניקה והן עבודה בחוץ תוך שילוב הטבע כשותף לתהליך הטיפולי, זאת בהתאם לצורך העולה במפגש.
מחלקת ילדים בית חולים קפלן – טיפול בילדים מאושפזים עם קשיים רפואיים.בית ספר חנ"מ לילדים ונוער בסיכון  עם קשיים רגשיים והתנהגותיים – הנחיית קבוצות וטיפולים פרטניים.
המרכז הפסיכו סוציאלי של האגודה למען הלהט"ב – טיפול במוזיקה עם להט"בים והנחיית קבוצות.
מרכז לבריאות הנפש (רבי מבכרך, יפו) - טיפול במוזיקה במחלקת השיקום למתמודדים עם מחלות נפש.
מרכז שיקום לנכי צה"ל (יפו)-שנת סטאז' כחלק מהלימודים לתואר השני בתרפיה במוזיקה באוניברסיטת בר אילן.

 

פרסומים אקדמיים

מרצה ומשתתף בכנסים של האיגוד האירופאי והאיגוד העולמי לטיפול במוזיקה בנושא טיפול במוזיקה עם להט"בים.פרסום מאמר מדעי בכתב העת - Psychology of Music  בנושא: תפקידי המוזיקה בתהליך היציאה מהארון של גברים הומוסקסואלים.   

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד"ר אורי אהרונוב, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד"ר אורי אהרונוב ובאחריותו/ה.